Opnieuw op eigen benen na een lange relatie

"Ja, 37, doptrekkende, terug aan het studeren, inwonend bij mijn moeder"... Onzekerheid die natuurlijk een beetje praat, maar ik kan dergelijke zaken moeilijk van me afzetten.
Sterkte! Hier zou ik nog niet direct mee inzitten. Er is een groot verschil tussen "ik ben uit noodzaak weer bij mijn ouders gaan wonen" vs "ik woon al heel mijn leven in hotel mama en kan mijn plan niet trekken". Zolang er perspectief is dat je niet bij uw ouders blijft plakken eens de situatie het toelaat hoeft dat geen issue te zijn voor (mature) dates.

Mijn ex is 40, doptrekkende en terug aan het studeren, en zo zijn er nog veel. Je bent absoluut niet de enige in die situatie.

Sterkte! Hier zou ik nog niet direct mee inzitten. Er is een groot verschil tussen "ik ben uit noodzaak weer bij mijn ouders gaan wonen" vs "ik woon al heel mijn leven in hotel mama en kan mijn plan niet trekken". Zolang er perspectief is dat je niet bij uw ouders blijft plakken eens de situatie het toelaat hoeft dat geen issue te zijn voor (mature) dates.

Mijn ex is 40, doptrekkende en terug aan het studeren, en zo zijn er nog veel. Je bent absoluut niet de enige in die situatie.

Merci :) Met de tijd zal men zelfvertrouwen wel weer een boost krijgen. Of misschien als genoeg gymbro's men fitness-vooruitgang complimenteren. :unsure:

Niet per se dat ik direct iemand zoek, maar het idee dat ik later tegen iemand zal zeggen "Ja, 37, doptrekkende, terug aan het studeren, inwonend bij mijn moeder"... Onzekerheid die natuurlijk een beetje praat, maar ik kan dergelijke zaken moeilijk van me afzetten.
->
ik kan via de VDAB een graduaat gaan studeren om toch proberen een fatsoenlijke carrière te bouwen voor de rest van mijn leven.
Ik zie niet hoe iemand dit als negatief kan ervaren. Tenzij je natuurlijk vergelijkt met die 20-er die een succesvolle firma heeft opgezet en nu zwemt in de miljoenen, tjah. Maar als je op date gaat met iemand die zulke vergelijkingen maakt blijf je er beter van weg, daar komt toch niets goeds van.

Inwonend bij de moeder is natuurlijk zo'n cliché en als je dat zonder uitleg in je datingprofiel op tinder zet kan dat misschien mensen afschrikken bij de 1e selectie, maar zulke selecties zijn altijd oppervlakkig. Zoals al gezegd als dit door noodzaak is net na een gebroken relatie is er toch geen redelijk person die hier een probleem van zal maken.

Terug
Bovenaan