Opnieuw op eigen benen na een lange relatie

Imo heeft iedereen andere prioriteiten en beeld kwa "fun en zaken" en daar hoeft niemand commentaar op te hebben. En dan vooral nog niet op een neerbuigende manier in de aard van "typisch, al het geld opdoen aan het ene en dan niks meer over hebben voor het ander".
De statistieken zijn wat ze zijn.
Hij heeft zijn prioriteiten misschien gewoon anders liggen.
Hij kan zijn feest nog altijd doen maar een stuk huis bijbouwen is moeilijker.
@Tomski is gewoon jan modaal uiteindelijk he. De prioriteiten liggen bij vastgoed, bij veel mensen. Mensen die tot hun 30ste thuis wonen om te sparen voor een huis, mensen die geld krijgen van ouders, mensen die door "FOMO" nu teveel gaan betalen voor een woning, de 1/3de regel die niet meer wordt gerespecteerd(in Leuven is het gemiddeld bijna 50% van inkomen aan woonkosten)....Dan blijft er idd niet veel geld over voor andere activiteiten en is het leven "duur". Tja....

De statistieken zijn wat ze zijn.

@Tomski is gewoon jan modaal uiteindelijk he. De prioriteiten liggen bij vastgoed, bij veel mensen. Mensen die tot hun 30ste thuis wonen om te sparen voor een huis, mensen die geld krijgen van ouders, mensen die door "FOMO" nu teveel gaan betalen voor een woning, de 1/3de regel die niet meer wordt gerespecteerd(in Leuven is het gemiddeld bijna 50% van inkomen aan woonkosten)....Dan blijft er idd niet veel geld over voor andere activiteiten en is het leven "duur". Tja....
En voor mensen die huren is het leven niet duur?

Ik zie de conversatie al voor mij.

Frietboer: ha tom, das dan 47 euro
Jaar erna
Ha, tom, das dan 37 euro
2 jaar erna
Ha tom, das dan 27 euro maareuh, toch geen financiele problemen of zo? Das altijd maar minder...
Ikke: ja, de gasten op kot en zo he is duur en ze eten dan ni thuis en zo he

Frietboer: ge gaat die allebei toch ni op mijn kosten laten studeren he?

Ik zie de conversatie al voor mij.

Frietboer: ha tom, das dan 47 euro
Jaar erna
Ha, tom, das dan 37 euro
2 jaar erna
Ha tom, das dan 27 euro maareuh, toch geen financiele problemen of zo? Das altijd maar minder...
Ikke: ja, de gasten op kot en zo he is duur en ze eten dan ni thuis en zo he

Frietboer: ge gaat die allebei toch ni op mijn kosten laten studeren he?
Laat die man beleggen een een kip nuggets tracker, hoogst waarschijnlijk gaan ze wel een andere friturist gaan rijk maken. Dan kan de uwe nog een graantje (hebdem :crazy:) meepikken.

En eigenlijk moet uw frietboer dan maar terug op zijn eigen benen staan he na deze lange relatie, hopelijk heb je wel nooit gadgets gekregen bij uw bestellingen want anders vrees ik het ergste.

Terug
Bovenaan