Ondertussen zijn we bijna een jaar uit elkaar en all good, maar zou het toch ook vervelend vinden moest ik weten dat er anderen aan zitten of aan gezeten hebben.
Nu leef ik nog in het onwetende en maak ik mezelf wijs dat er nog niets is gebeurd
Stertkte man!
Intussen meer dan 14 jaar geleden, nadat ik het had uitgemaakt met m'n eerste lief, had ik toen ook dat naar buikgevoel. Er was wel geen kind, maar na de breuk spraken we nog met elkaar af en er was sprake van elkaar vaker terug te zien, en opnieuw te daten, dat gebeurde dan ook, maar tegelijk vertelde ze dat ze ook iemand anders date en het ging uitmaken. Wat later kwam ik toevallig op een nog openstaande fb sessie van haar op mijn computerpeecee, waar ze in een gesprek met haar beste vriendin toegaf polygaam te zijn en met iemand te daten terwijl wij elkaar opnieuw zagen. 2 mannen met 1 vrouw... FML...
Ik kende die kerel z'n naam uit een van die gesprekken, en op een weekavond wou ik afspreken met haar, maar ging ze zogezegd uitgaan in een ander stadje dan gewoonlijk. Ik voelde aan dat het een leugen was, en ben meteen in m'n auto gesprongen. Die kerel z'n naam opgezocht op Google, in die stad dus, verschillende hits, dan de online telefoongids, ook verschillende adressen met een identieke naam en familienaam, maar het eerste adres die ik in m'n gps stak, bleek buiten al m'n verwachtingen, het juiste... Staat ge daar dan uit te leggen aan die kerel, met zij ergens aan het wenen op de achtergrond, dat ik er vorige week nog samen mee op stap was en hij maar een rebound was...
Had dat nooit moeten doen, maar goed, adrenaline, toch nog gevoelens e.d. voor haar zeker?
Paar dagen later maakte die kerel het uit, en werd ik, enkele maanden later ondervonden, 'r niet exclusieve FWB

Dan was 't voorgoed gedaan.
Fucked up van ons allebei, maar we zijn uiteindelijk allebei gelukkig in ons leven.
Dus neen, uw ex is niet exclusief stand-by voor u.
Ander en beter, die uw zelfstandigheid wel accepteert en ermee kan leven.