TRUMP
Active member
gisteren nog eens gaan eten naar zo'n wok formule.
er zaten daar een nest onbeschofterikken de hele tijd rond te ravotten alsof het een speelplein was. Wellicht voor 1 keer op een jaar mogen die buiten omdat ze net een C attest wisten te ontwijken vorige week..
Er liep ene tegen mij, had bijna mijn bord laten vallen.
Opeens stond hij voor mij, hij was nasi goring uit een pot aant scheppen. Laat hij die ganse schepper vallen in die pot (ok het zijn diepe potten, maar tis dus wel de bedoeling dat je je schepper telkens in het bordje legt die naast die pot staat).
Ik zeg hem: "alléé haal hem er nu maar uit ook hé." Kijkt hij me zo stom aan, alsof ik een vreemde taal praat.
Heb hem er dan maar zelf uitgehaald en hem voorbij gestoken , met die tang in mijn handen. Ik doe een nijp beweging net voor zijn neus (alsof ik zijn neus ermee ging vast grijpen, maar deed het uiteraard niet) en zeg hem: werk nu niet meer op mijn systeem hé.
Heb hem toch niet meer gezien de rest van de avond.
er zaten daar een nest onbeschofterikken de hele tijd rond te ravotten alsof het een speelplein was. Wellicht voor 1 keer op een jaar mogen die buiten omdat ze net een C attest wisten te ontwijken vorige week..
Er liep ene tegen mij, had bijna mijn bord laten vallen.
Opeens stond hij voor mij, hij was nasi goring uit een pot aant scheppen. Laat hij die ganse schepper vallen in die pot (ok het zijn diepe potten, maar tis dus wel de bedoeling dat je je schepper telkens in het bordje legt die naast die pot staat).
Ik zeg hem: "alléé haal hem er nu maar uit ook hé." Kijkt hij me zo stom aan, alsof ik een vreemde taal praat.
Heb hem er dan maar zelf uitgehaald en hem voorbij gestoken , met die tang in mijn handen. Ik doe een nijp beweging net voor zijn neus (alsof ik zijn neus ermee ging vast grijpen, maar deed het uiteraard niet) en zeg hem: werk nu niet meer op mijn systeem hé.
Heb hem toch niet meer gezien de rest van de avond.
Niet mijn kinderen, niet mijn verantwoordelijkheid.
Lees: gewoon rotverwaande kinderen die een grote bek opentrekken tegen hun ouders, zelfs als ze iets verkeerd gedaan hebben. Zoals die keer dat ze constant zaten te duwen en trekken naar onze kinderen. Dan gaan die 5 minuten lang "in dialoog" (die ouders worden basically 5 minuten lang voor schut gezet door hun eigen kinderen) en waren die incompetente ouders uiteindelijk supercontent als hun kinderen op het einde zoiets zeiden à la: "Jaja, ik zal het niet meer doen, domme idioot!".
"Ah, dat is flink!" zeiden die.