TitaTovenaar
Well-known member
Moest het lukken..Ben je dat zeker van Google Play ? Want dat kan volgens mij al ettelijke jaren niet meer. Ik heb zelf een Samsung telefoon en ik kan daar geen Orange opgeven als betaalmiddel.
En tuurlijk was het verwarrend omdat je Google Play Store, Apple App Store en PlayStation Network allemaal op een hoopje gooit, terwijl dat 3 totaal onafhankelijke diensten zijn. En bovendien is het normaal dat PlayStation nog werkt, want dat is totaal telefoon/OS-onafhankelijk (die weten enkel je telefoonnummer waarop ze moeten factureren).
EDIT: net eens geprobeerd en wtf, werkt nu wel, al moest ik wel mijn andere SIM card er eerst uit halen (heb dual-SIM). Heb nu Orange als betaalmethode, nu nog iets semi-nuttig zien te vinden om eens te testen of ik effectief met mijn Orange kan betalen. In Disney+ heb ik ook al kunnen aangeven dat Orange mijn primair betaalmiddel is, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat betalen gaat lukken.
Zou me wel verbazen want ik heb zowel hier als op Userbase in het verleden al gelezen dat er niets meer werkt buiten de PlayStation Store.
Laat maar iets weten