Orange Go/ Tempo

Ben je dat zeker van Google Play ? Want dat kan volgens mij al ettelijke jaren niet meer. Ik heb zelf een Samsung telefoon en ik kan daar geen Orange opgeven als betaalmiddel.
En tuurlijk was het verwarrend omdat je Google Play Store, Apple App Store en PlayStation Network allemaal op een hoopje gooit, terwijl dat 3 totaal onafhankelijke diensten zijn. En bovendien is het normaal dat PlayStation nog werkt, want dat is totaal telefoon/OS-onafhankelijk (die weten enkel je telefoonnummer waarop ze moeten factureren).

EDIT: net eens geprobeerd en wtf, werkt nu wel, al moest ik wel mijn andere SIM card er eerst uit halen (heb dual-SIM). Heb nu Orange als betaalmethode, nu nog iets semi-nuttig zien te vinden om eens te testen of ik effectief met mijn Orange kan betalen. In Disney+ heb ik ook al kunnen aangeven dat Orange mijn primair betaalmiddel is, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat betalen gaat lukken.
Zou me wel verbazen want ik heb zowel hier als op Userbase in het verleden al gelezen dat er niets meer werkt buiten de PlayStation Store.
Moest het lukken..
Laat maar iets weten

Ander issue: Ondertussen reeds 2x voorgehad, zonder enige waarschuwing dat mijn data (bijna) op was, dat plots mijn volledige belkrediet opgebruikt werd.

Orange had een tijdje terug mooi gecommuniceerd dat het zou stoppen met het uitschakelen van mobiele data, van zodra deze opgebruikt was. Maar, wanneer ik in de app zie dat ik nog 500mb en €25 heb, en letterlijk een uur later alles weg is zonder enige waarschuwing... Dat lijkt me toch ook niet correct.

Iemand hier soms een oplossing voor?

Orange had een tijdje terug mooi gecommuniceerd dat het zou stoppen met het uitschakelen van mobiele data, van zodra deze opgebruikt was. Maar, wanneer ik in de app zie dat ik nog 500mb en €25 heb, en letterlijk een uur later alles weg is zonder enige waarschuwing... Dat lijkt me toch ook niet correct.

Volgens mij heb jij hun communicatie verkeerd geïnterpreteerd, want ook hier op BG was er veel over te doen. Ze hebben inderdaad gecommuniceerd dat ze nu niet langer je data blokkeren als je bonus-data op is, maar in de plaats daarvan nu direct beginnen de overige data aan te rekenen en af te trekken van je beschikbare belwaarde. Het tarief daarvoor is vrij hoog, waardoor je inderdaad in no time een hoop belwaarde verloren ziet gaan.
Je kan in principe meldingen krijgen van Orange, maar die komen vaak (veel) te laat, waardoor je belwaarde al als sneeuw voor de zon verdwenen is. Beter is om gebruik te maken van de mogelijkheden op je telefoon en een waarschuwing te krijgen van je telefoon als er bvb x GB gebruikt geweest is.

Volgens mij heb jij hun communicatie verkeerd geïnterpreteerd, want ook hier op BG was er veel over te doen. Ze hebben inderdaad gecommuniceerd dat ze nu niet langer je data blokkeren als je bonus-data op is, maar in de plaats daarvan nu direct beginnen de overige data aan te rekenen en af te trekken van je beschikbare belwaarde. Het tarief daarvoor is vrij hoog, waardoor je inderdaad in no time een hoop belwaarde verloren ziet gaan.
Je kan in principe meldingen krijgen van Orange, maar die komen vaak (veel) te laat, waardoor je belwaarde al als sneeuw voor de zon verdwenen is. Beter is om gebruik te maken van de mogelijkheden op je telefoon en een waarschuwing te krijgen van je telefoon als er bvb x GB gebruikt geweest is.
Je bevestigt letterlijk wat ik schreef. Wat ik (net zoals je schrijft) niet oké vind, is dat hun meldingen veel te laat (of in mijn laatste situatie totaal niet) komen.

Op mijne smartphone (samsung) is het moeilijk om op te volgen, aangezien je een datum moet instellen, en niet zo zeer vanaf zoveel verkeer een optie aanzetten dat het verkeer dan gewoon stopt, eventueel met een melding. Dit zou dus idealiter zijn, maar met deze samsung dus niet.

Al bij al is het een rotte streek van Orange zelf. Ik heb ook al enkele euros voor niks eigenlijk zien verdwijnen, alhoewel ik mijn datum en data toch enigszins in het oog houd, kan het soms zijn dat je het even niet meteen doorhebt, en dat tikt aardig aan... Waarom schaffen ze hun prepaidkaarten niet af, want dit is echt in de mensen hun zakken zitten... Is krediet, waar je recht op hebt, maar het kan soms sneller op zijn dan je kan inschatten.

Het verkeer zou dus moeten stopgezet worden, desnoods met hun nummer #123# + ook een sms (het nummer om bij te laden) en daar dan bewust te kiezen om krediet op te souperen, dit is een shady gedoe al bij al.

Met goede wil lukt alles, maar denk dat dat hierbij toch enigszins zoek is.

Klopt het dat orange hun tempo heeft gewijzigd? Ik krijg hier een e-mail maar ben ni zeker of het legit is, 9 eur 9 gig...

Nog iemand deze mail gekregen?

Edit, naar orange gebeld en zou mogelijks om fishing gaan, ze weten daar van niks van die promo

Laatst bewerkt:
@PapiBerto, op hun website is toch iets terug te vinden, in de mail stond dat tempo giga en tempo easy plaats maken voor tempo. Dat gedeelte kan ik niet vinden op de website.

Of het kan dus toch kloppen dat ze volgens verbruik Met krediet gaan beginnen werken, waarbij 9 eur dan garant zou staan voor 9 gig.

In alle geval vind ik de uitleg niet duidelijk op hun website... Ik hoop in alle geval niet dat het zou betekenen dat je geen krediet meer kan gebruiken in de PS Store ofzo...

Dit?

H7wfMxb.jpeg
Ja, maar in die mail stond het anders, niet als een top up van data, maar dat 'tempo' aan 'tempo giga' en die andere 'tempo..., ik kom even niet op de naam' ging vervangen.

En zoals je op de website kan zien is er maar enkel 'tempo' meer bij de prepaids...

Kan dus nog kloppen ook die mail, alleen staat het niet duidelijk imo op de website...

En zoals je kan zien, ze tellen nu in 0,00... Eurocent per MB

Terug
Bovenaan