Original Prusa Enclosure + onderdelen MK4(S)

Mulle

Member
Wevelgem
iTrader: 100% (185/185)
Algemene informatie/specificaties
Original Prusa Enclosure (voor de MK4/S) incl. verlichting + onderdelen voor de MK4/S: (meeneem €99)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Wevelgem
Paar weken terug heb ik mijn Prusa MK4 omgebouwd naar de Core One.
Dit vooral omdat de MK4 met enclosure heel wat plaats inneemt.
Nu heb ik heel wat onderdelen over wat ik niet meer kan gebruiken.
Alles wat op de foto's staat is inbegrepen. (m.u.v. van het filament in de achtergrond)

De enclosere is voorzien van de standaard verlichting van Prusa.
Het rechter paneel van de enclosure heeft een deuk.
Er zijn ook heel wat nieuwe onderdelen voor de upgrade naar de MK4S (niet compleet, wat nodig gehad naar de ombouw Core One)

Alles is af te halen voor de mooie prijs van €79.

Foto's: https://photos.app.goo.gl/2y7FND9jk9Kobfee8

Mogelijk interesse om mk3s om te bouwen naar mk4s en enclosure, maar kun je mij zeggen welke parts hiervoor nog missen?

Mogelijk interesse om mk3s om te bouwen naar mk4s en enclosure, maar kun je mij zeggen welke parts hiervoor nog missen?
De enclosure is compleet en kan volgens mij ook gebruikt worden met de MK3S.
Enkel de voeding monteren om buiten de enclosure te plaatsen kan misschien aanpassingen vragen.

Voor de upgrade naar de MK4S zijn de belangrijkste en duurste onderdelen niet aanwezig (motoren, loveboard, xbuddyboard, xLCD board, ...).
Als ik snel uitreken heb je minstens nog +€600 aan losse onderdelen nodig. De upgrade kit van €639 zal veel vlotter gaan en goedkoper zijn.

Mvg,
Tom

De enclosure is compleet en kan volgens mij ook gebruikt worden met de MK3S.
Enkel de voeding monteren om buiten de enclosure te plaatsen kan misschien aanpassingen vragen.

Voor de upgrade naar de MK4S zijn de belangrijkste en duurste onderdelen niet aanwezig (motoren, loveboard, xbuddyboard, xLCD board, ...).
Als ik snel uitreken heb je minstens nog +€600 aan losse onderdelen nodig. De upgrade kit van €639 zal veel vlotter gaan en goedkoper zijn.

Mvg,
Tom
Thx voor de info. In dat geval ga ik passen en eerder zelf voor een core one kit kijken.

Thx voor de info. In dat geval ga ik passen en eerder zelf voor een core one kit kijken.
Indien interesse, ik denk die van mij weg te doen. Ik vind de Prusa niet meer wat het geweest is (veel geld, lange wachttijden, duur filament ...).
Ik probeer de MMU3 Community Version te printen, maar heb zeker aan een halve rol aan mislukte prints.
Komt regelmatig wat los van het bed, ook met brim of ears. Zelf met een nieuwe sheet is het al omzeep na enkel prints.
De witte lijnen van de sheets komen lossen en zitten in de prints.

Mijn bambu x1-c met 4xAMS werkt veel beter. Deze heeft nu 50 x 4u prints achter de rug met maar 1 uitval.

Terug
Bovenaan