OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, ik vind dit ook een beetje zijn eigen schuld. Zei het gisteren nig tegen mijne pa dat ik dit helemaal niks zie worden met VDP.

Amper op MTB gezeten, pas paar dagen op voorhand daar aankomen en dan een simpele OTB bij een drop?

Beetje hoogmoedig gespeeld imo.

Tja, ik vind dit ook een beetje zijn eigen schuld. Zei het gisteren nig tegen mijne pa dat ik dit helemaal niks zie worden met VDP.

Amper op MTB gezeten, pas paar dagen op voorhand daar aankomen en dan een simpele OTB bij een drop?

Beetje hoogmoedig gespeeld imo.
Goh ja, eigen schuld... niet veel andere keuze hé. Is nu eenmaal niet zijn core-discipline. Heeft nu eenmaal ook sponsor-verplichtingen, dus kan niet plots een half jaar van de weg blijven. Je kan maar proberen... ik vind dat je dat alleen maar kan toejuichen dat zo'n jongens als VdP en Pidcock dit toch proberen.

Goh ja, eigen schuld... niet veel andere keuze hé. Is nu eenmaal niet zijn core-discipline. Heeft nu eenmaal ook sponsor-verplichtingen, dus kan niet plots een half jaar van de weg blijven. Je kan maar proberen... ik vind dat je dat alleen maar kan toejuichen dat zo'n jongens als VdP en Pidcock dit toch proberen.
Ik ben een absolute VDP fan dus tis niet dat ik het hem niet gun, maar dan in het vervolg mss minder van de toren blazen 5 jaar lang dat goud het enige doel is. Dit kon alleen maar fout aflopen.

Edit: wel een vette drop met die rots landing 🙂

beetje afwachten hoe zijn lichaam gaat reageren eens de adrenaline weg is, ma ik zie die wel nog nen zotte inhaalrace rijden.
Al bekend hoeveel ronden ?

Edit:1:03 nu.

Laatst bewerkt:
Ik ben een absolute VDP fan dus tis niet dat ik het hem niet gun, maar dan in het vervolg mss minder van de toren blazen 5 jaar lang dat goud het enige doel is. Dit kon alleen maar fout aflopen.

Hij ging voor een medaille, maarja de spelen verplaatsen was niet in zijn voordeel. Vorig jaar had die meer op de MTB kunnen zitten

Wat moet iemand met zijn palmares dan zeggen, ik ga voor de olympische ervaring?

Op zich toch niet zo’n bijzondere drop? Redelijke vlakke aanrit, mooi hellende landing… Hij maakt daar gewoon een domme technische fout. Erg jammer voor hem.

Wat moet iemand met zijn palmares dan zeggen, ik ga voor de olympische ervaring?
Dit dus... je gaat toch niet een succesvolle wegcarriere on hold zetten en dan zeggen "kzou graag ne keer meedoen aan de Olympische Spelen, en meedoen is belangrijker dan winnen". Nee, je gaat voor een medaille... en als je top 3 kan rijden kan je winnen ook.

Ik heb het gisteren nog gedacht: dressuur stond toevallig effe op... een Belgische, world ranking: 106. Serieus... what the fuck doe je dan op de Olympische Spelen???

Nee hij had gewoon veel meer MTB uren moeten maken, want het is een stomme technische fout die ik niet zie gebeuren als ge veel meer MTB uren hebt in de maanden vooraf wat hij noemt de wedstrijd der wedstrijden.

Nee hij had gewoon veel meer MTB uren moeten maken, want het is een stomme technische fout die ik niet zie gebeuren als ge veel meer MTB uren hebt in de maanden vooraf wat hij noemt de wedstrijd der wedstrijden.
Daar valt uiteraard wel iets voor te zeggen langs de andere kant gaat Pidcock er niet eens veel meer gemaakt hebben en die rijdt weg nu.

Daar valt uiteraard wel iets voor te zeggen langs de andere kant gaat Pidcock er niet eens veel meer gemaakt hebben en die rijdt weg nu.
Die heeft de laatste 2 maand sinds zijn breuk vooral op de MTB gezeten he, met de OS als enige doel.

Had VDP de tour niet gedaan en die maanden op de MTB gezeten dan had ik die hier onklopbaar geacht. Maja, keuzes des levens he.

Onderschat die drop toch niet. Die mannen rijden met xc fietsen, dus ze moeten snelheid maken om voorbij die rockgarden te droppen.

OF de druk is te hoog... of in al zijn enthousiasme holt hij zichzelf voorbij. Hoeft niet per sé gebrek aan uren zijn toch? Het zal zeker niet helpen dat hij pas 2 weken geleden terug op de MTB stapt maar om daar nu alles op af te schuiven is ook redelijk flauw imo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan