Reverz
Well-known member
Als die dan al 80km kop gedaan heeft zoals Greg is dat nog begrijpelijk, maar dit...Altijd wel grappig
Eerst Fraile eraf... erna een Rwandees.
tja.
Maar er zitten er hier veel tussen die het weer niet verdragen vermoed ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die dan al 80km kop gedaan heeft zoals Greg is dat nog begrijpelijk, maar dit...Altijd wel grappig
Eerst Fraile eraf... erna een Rwandees.
tja.
Die lijkt vanaf km 0 constant te moeten passen.Vansevenant is ook al energie aan het weggeven door zoals Donald duck te rijden.

Die Rwandees weegt wrs 50kg...Zakarin en Valverde er kort af nadat de Rwandees lost. Chapeau voor die Rwandees dan toch.

Ja dat is het ook wel. Dat is echt niet te onderschatten, die hitte. Een Rwandees zal daar wel beter tegen kunnen neem ik aan.Als die dan al 80km kop gedaan heeft zoals Greg is dat nog begrijpelijk, maar dit...
Maar er zitten er hier veel tussen die het weer niet verdragen vermoed ik.
Maar das andere warmte. Ik verdraag warmte redelijk ok maar als het zo vochtig is drijf ik uit mijn kleren als ik 2 trapjes op moetJa dat is het ook wel. Dat is echt niet te onderschatten, die hitte. Een Rwandees zal daar wel beter tegen kunnen neem ik aan.
Spanje is anderzijds ook niet bepaald een koud land.

Waarom geven ze dat nu niet uit op tv??? Ik kan hier via een livestream kijken, maar mijn grootvader is nu opgestaan voor niets
Dat was Remco, hij had het stuur vast met zijn handen, lag er niet op met zijn polsen, dat mag.Voor de kenners hier, was die eerste Belg niet verkeerd aan het dalen? Handen lagen midden op het stuur?