OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterk gereden van de boys in de groep die zonder medaille achterblijven :laugh: .

Pogacar mooie medaille ook en Van Aert wat mij betreft een van zen strafste koersen ooit gereden.

Mooie winnaar, maar toch beetje zuur gevoel. Hopelijk prijs in de ITT, zal van Ganna of eventueel zelfs Dennis afhangen. Beiden zijn enigma's atm.

Van al die mannen heeft Pogacar nog het meeste gedaan. Wat Gaudu daar bv van zin was? Niks doen, op VA zijn wiel springen en weer niks doen. Om zot van te worden.
Omdat ze kansloos tegen Van Aert in de sprint. Dus ze rijden wel zonder hem. Is toch gewoon logisch

Pogacar was de beste bergop. Carapaz de slimste. VA de sterkste globaal genomen. Dit waren gewoon de 3 sterksten vandaag.
Ik kan leven met dit podium al had ik de volgorde graag anders gezien.

Verdiend gewonnen van Carapaz.
Wel maar nipt zilver voor Wout… Zou toch echt een domper zijn, die medaille verdient hij echt.

Omdat ze kansloos tegen Van Aert in de sprint. Dus ze rijden wel zonder hem. Is toch gewoon logisch
Als er niemand op kop rijdt dan begrijp ik dat volkomen. Zelfs toen er 2 man weg waren deden ze niets. Dan heb je sowieso geen medaille.

Zilver op WK, zilver op WK tijdrijden, zilver op OS, hopelijk goud in de tijdrit? Geen idee hoe Ganna, Dennis in te schatten.
Remco zware teleurstelling. Helemaal niets aan gehad. Zowel Benoot, Vansevenant en GVA hebben nog iets kunnen uitsteken.

Afgezien van Remco die erdoor zakt, kan je de Belgen niets verwijten imho. Op het moment dat vansevenant weg was, was er geen enkele andere helper meer over. Enkel kopmannen.

Wva een beresterke koers gereden, niet abnormaal dat er 2 wegrijden, zie je zoveel in koers. Dan nog de sprint voor zilver winnen toont aan wat voor een klasbak je bent. Schone laatste 40 km

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan