OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt een déjà vu gevoel van het wereldkampioenschap.

Van aert, die zilveren medaille voelt voor mij aan als een gouden. Wat een coureur, wat een supermens. Heerlijk om daar naar te kijken.
Dat is ook gewoon zo hé. Hij heeft er alles aan gedaan om een medaille te pakken, zich totaal te pleurie gereden met het snot uit zijne mond (figuurlijk) en hij heeft die medaille gepakt. Dan moet je gewoon blij zijn daarmee.

Moeten ze dan de gouden medaille gewoon aan Van Aert geven?
Tot op 15sec komen en nog niet overpakken. Als ge samen dat gat dichtrijdt komen er later toch nog kansen zou ik denken? -.-

2 koplopers en WVA hadden dan al serieus wat energie verbruikt.

Heerlijke Wout Van Aert weer. Jammer dat die ultieme bekroning ontbreekt. Nu nog een medaille in de tijdrit proberen te halen.

Tot op 15sec komen en nog niet overpakken. Als ge samen dat gat dichtrijdt komen er later toch nog kansen zou ik denken? -.-
En dan hebben ze mssn niets meer over om te demarreren. Want veel zat er bij de meeste niet meer op als je hun demarrage zag op het einde.
Dit is nu eenmaal het lot van de snelste te zijn

Enerzijds frustrerend om te zien hoe goed van Aert was en je voelde al wat er zat aan te komen...
Anderzijds gewoon fantastisch wat hij neerzet. Het is gewoon een held, wat een klasbak!! Genieten van die kerel!

Remco dikke faal. Wat hebben we hier nu aan gehad?
Die had over die berg moeten gaan, dan springen op 3 of 4 aanvallen. En dan had Wout net genoeg over gehad om die laatste 13 seconden ook nog dicht te vlammen.
De anderen hebben hun job gedaan, Remco heeft niks gedaan.

Goed wat GVA gedaan heeft, maar dat kon een Declercq even goed. Eerste heuvel was 't gedaan (wat normaal was he).

Dinsdag weer zilver, het zal toch weer niet he zoals Imola...

Idd. Slaagt echt nergens op als je ziet hoe de finale verloopt en ziet wie er daar nog bij zat.
Inderdaad, vond ik ook hoogst ongepast.
Durf dan ook een kat een kat noemen en benoem het dat je vond dat Remco er hoorde te zitten.
Benoot had letterlijk zijn opdracht perfect uitgevoerd. Wat verwacht je met die vraag...

Hirschi geraakt toch ook niet meer op het niveau van vorig jaar. Logisch dat zijn voorjaar in de mist ging, maar had er rond deze periode toch al meer van verwacht.

en benoem het dat je vond dat Remco er hoorde te zitten.
Was het niet kunnen dat Remco daar zat, of was het van niet willen?
Hoe dan ook verwachtingen lagen voor Remco gewoon veel te hoog dit seizoen. Heeft te veel kansen gekregen waar hij achteraf gewoon geen recht op had. Hier had een andere jongen wel op zijn plaats geweest en wel van dienst kunnen zijn.

Alle kritiek die hij nu krijgt is terecht.

Was het niet kunnen dat Remco daar zat, of was het van niet willen?
Hoe dan ook verwachtingen lagen voor Remco gewoon veel te hoog dit seizoen. Heeft te veel kansen gekregen waar hij achteraf gewoon geen recht op had. Hier had een andere jongen wel op zijn plaats geweest en wel van dienst kunnen zijn.

Alle kritiek die hij nu krijgt is terecht.
Bwa, ik vind niet dat je iets kan zeggen van zijn selectie.
Het blijft wel Remco he, die heeft al wel wat bewezen en zou normaal op dit terrein iets moeten kunnen betekenen.

Maar ik vind wel dat nu gezegd mag worden dat hij er niet stond.

Bwa, ik vind niet dat je iets kan zeggen van zijn selectie.
Het blijft wel Remco he, die heeft al wel wat bewezen en zou normaal op dit terrein iets moeten kunnen betekenen.

Maar ik vind wel dat nu gezegd mag worden dat hij er niet stond.
Laat ons nu zeggen een Dylan Teuns, die heeft toch ook wel wat bewezen.
Dat Remco Remco is dat zou niks moeten uitmaken. Iedereen zou moeten geslecteerd worden op zijn kunnen en zijn historie. Wat heeft Remco dit seizoen laten zien? En hoeveel keer heeft Remco zich al volledig ten dienst gesteld van een ander?

Verkeerde selectie in mijn ogen, zijn prestaties bewijzen het. En ik durf te stellen dat we geen goud pakken door Remco.

Dat Remco Remco is dat zou niks moeten uitmaken. Iedereen zou moeten geslecteerd worden op zijn kunnen en zijn historie. Wat heeft Remco dit seizoen laten zien? En hoeveel keer heeft Remco zich al volledig ten dienst gesteld van een ander?

Verkeerde selectie in mijn ogen, zijn prestaties bewijzen het. En ik durf te stellen dat we geen goud pakken door Remco.

Achteraf heel makkelijk natuurlijk. Niet vergeten dat je ook nog een tweede persoon nodig hebt voor de TT...

En de niet-selectie van Teuns is nu toch al vaak uitgelegd hé. Voor zijn tourrit had hij echt nog niets getoond dit seizoen

Ik begrijp wat je zegt he, en volg het ook wel deels.
Maar anderzijds is hij iemand waarvan we verwachtten dat hij zelfs mee kon doen voor medaille op dit parcours. Indien in vorm.
En dat heeft hij achteraf gezien niet voor mekaar gekregen.
Teuns inderdaad achteraf gezien de betere keuze, maar dat is praat achteraf. Toen de selectie gemaakt werd had die ook nog niks getoond dit seizoen.

Een goede Teuns kan niet mee op de laatste klim met dat publiek. Een goede Evenepoel wel.

Dat hij nu er niet stond was een manconidd, ik had ergens wel verwacht dat hij er wel ging bij zijn tot de top van de laatste klim.

Dit zilver is trouwens meer waard dan een Vino die goud pakt x aantal spelen terug.

Niks slepen, altijd in de aanval.

Dat geldt imho ook voor het goud van carapaz. De beste staan op een podium, zoals het hoort (maar niet altijd het geval is in een eendagskoers)

Remco was een berekende gok om mee te nemen, in vorm kan die verder dragen. Teuns had eerder in GVA of Benoit moeten meegaan. Hij mist gewoon veel te veel wedstrijdritme dit jaar. Hopelijk kan hij zich in het najaar nog in vorm rijden. Ik verwacht niet veel van zijn tijdrit eerlijk gezegd, mag me altijd verrassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan