OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had Roglic in de medailles verwacht vandaag tot de wegrit zaterdag waar hij bergop toch te snel moest passen. Gespaard met het oog op vandaag?

Wat een absolute eindbaas wel. Grenzeloos respect voor dat karakter: vorig jaar domper in de Tour => L-B-L & Vuelta pakken. Dit jaar Tour tegengevallen => Olympisch Kampioen?

Of moeten we eerder kijken naar het feit of ze de wegrit (vol) gereden hebben, of niet... ;)
Welke dwiep heeft dan ook ervoor gezorgd dat TT na de wegrit is, of was dat in Rio ook? In Londen toch niet en op WK/EK nooit
WVA had op voorhand ook wel aangegeven dat het parcours heel zwaar ging zijn voor hem.
Mja maar Ganna is nog zwaarder als hem, Dumoulin en Kung zijn zelfde en Dennis ook lijkt me?

Toch nog wel stevig teruggevallen, Van Aert. Maar het is wel goed geweest zeker :)
Nu goed rusten en dan hopelijk knallen op het WK en P-R

Heel erg jammer. Van Aert is dan toch maar een mens. Hij mag héél trots zijn op zijn zomer.

Roglic out-stan-ding

Petje af voor Dumoulin. Gewoon even zilver komen halen. Dat is fantastisch.

Geen medaille voor Ganna is misschien nog de grootste verrassing van de dag. Al moeten we zeggen dat dit parcours voor hem toch wel zwaar is. Maar geen medaille is hoe dan ook een serieuze domper.

Na zo'n jaar tot nu toe weer is zilver op de wegrit en 6de in de tijdrit toch gewoon heel mooi.

Zou het alleszins pijnlijker vinden een medaille te missen gelijk Kung, op minder dan een seconde.
Nu zat het er gewoon niet meer in. Dumoulin is het echt gegund.

Voor een toekomstig ploegmaat te worden van de 2 anderen is Dennis toch maar koeltjes hoor :rofl:

Sterk van Roglic, hem echt gegund.
Dumoulin tjah... Als je zo lang gewoon in u zetel hebt kunnen liggen als hij en nog zo fris als een hoentje kan zijn aan de start. Die heeft geen seizoen in de benen dus wel een groot verschil met de rest.

6e plaats is minder dan verwacht voor Wout maar gezien de omstandigheden gewoon zeer goed gedaan.

Evenepoel 9e maar uiteindelijk zijn dat wel allemaal grote namen voor hem ook he
Ja, eigenlijk moeten we nu zeggen dat dat best nog een goede prestatie is. Van de beste Evenepoel verwacht je uiteraard meer, maar dramatisch kan je dit zeker niet noemen.

28 juli 2012 wegrit
1 augustus 2012 tijdrit

Wegrit is bij mijn weten altijd op de openingsdag van de OS (voor zover ik mij herinner).
Oei in mijn geheugen zit dat gegrift als Wiggins die TT won en daarna wegrit voor Cavendish reed :)

Anyway dringend tijd om dat te veranderen dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan