Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrière op de slechts mogelijke manier afgesloten
En die knie, die is totaal kapot... Het feit dat ze daar zo lang bleef liggen, zegt ook heel veel. 100% zeker dat ze vanaf de start al veel te veel pijn had. Was natuurlijk een gigantisch risico, die deelname. Maar toch, echt vreselijk dit..
Had mss beter niet meer gestart
Geen compassie mee.
Waarom zo'n risico nemen?
Dit had toch niks met haar blessure te maken? Ze maakt een foutje waardoor ze die poort haakt en daardoor roteert rond haar as met als resultaat dat ze dwars 'landt'. Daar kan de sterktste knie ter wereld zelfs niet tegen hoor.Wie niet horen wil…
Sport is gezond maar topsport is dat niet. Dat is gewoon een aanslag op het lichaam om die grenzen te verleggen. Er zijn er veel in de topsport die op latere leeftijd in zo een situatie zitten.Ik heb veel respect voor haar maar als ze 60 is, dan is dat een oude vrouw met chronische pijn aan vanalles en nog wat?
Je moet het er voor over hebben voor je passie.
Dat doet mij denken aan dit filmke
Marion Jones deelt pijnlijke beelden waarin ze amper nog de trap af kan
Je kan niet met zekerheid uitsluiten dat de gemaakte fout niet door haar blessure komt.Dit had toch niks met haar blessure te maken? Ze maakt een foutje waardoor ze die poort haakt en daardoor roteert rond haar as met als resultaat dat ze dwars 'landt'. Daar kan de sterktste knie ter wereld zelfs niet tegen hoor.
Weinig respect hier voor een topsporter die er alles aan heeft gedaan om er te staan op het grootste evenement. Als iemand van 21 niet start om de rest van haar carrière niet te hypothekeren dan snap ik dat, maar zij is 41, haar laatste OS. Eindeloos respect voor die vrouw, zeker na alles wat ze in haar carrière heeft meegemaakt en altijd heeft terug gevochten.