Dit is niet de podcast van het gelijknamige tv-programma. In deze podcast die toch al een paar jaar loopt (145 afleveringen op dit moment) praat Stijn Deschacht met een (of meerdere) gasten uit de culinaire wereld; (sterren)chefs, sommeliers, toeleveranciers,...
Geheel toevallig ben ik onlangs op de aflevering met ex-Michelininspecteur Werner Loens gestoten en heb me niet verveeld. Als ik kort door de beschikbare afleveringen blader lijkt er wel een grote verscheidenheid aan gasten te zijn dus dit is eentje die ik wel vaker ga opzetten.
open.spotify.com
Geheel toevallig ben ik onlangs op de aflevering met ex-Michelininspecteur Werner Loens gestoten en heb me niet verveeld. Als ik kort door de beschikbare afleveringen blader lijkt er wel een grote verscheidenheid aan gasten te zijn dus dit is eentje die ik wel vaker ga opzetten.
Over Eten
Podcast · Stijn Deschacht · Over Eten is een podcast voor nieuwsgierige eters en drinkers, gehost door Stijn Deschacht. Elke aflevering praat ik met een of meerder gasten over hun passie in de wereld van lekker eten en drinken: boeren, chefs, vissers, bakkers, chocolatiers, kaasmeesters...