Wat moet ik hier nog op zeggenOXY premarket omlaag. Zo gaat dat als mijn laatste plukje aan 66,53$ verkocht was. Timing is alles.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet ik hier nog op zeggenOXY premarket omlaag. Zo gaat dat als mijn laatste plukje aan 66,53$ verkocht was. Timing is alles.
.Dat je de timing god bent.Wat moet ik hier nog op zeggen.
Als jij het zegt... Ik denk er anders overOf chance gehad hebt![]()
.
.Rond 50$ koop ik ze terug. Dan hopelijk terug weg omhoog naar je 69$Wel sneu, had mijn limiet order op 69USD gezet, daar zijn ze niet geraakt
Enfin, de crisis is nog niet voorbij denkik, dus ik houd nog vol
Wie laatst lacht, best lacht, als ik ze aan die 69$ kan verkopen![]()
.
Take care manStraks naar psycholoog hier in elk geval
Heb je die troep nu eigenlijk al verkocht?Straks naar psycholoog hier in elk geval

ik ga met u meeStraks naar psycholoog hier in elk geval
Mijn target komt in zicht, maar denk zelfs te wachten tot 47-48$Heb je die troep nu eigenlijk al verkocht?![]()
.Rond 50$ koop ik ze terug. Dan hopelijk terug weg omhoog naar je 69$.
Nog in portefeuille, deels als hedge, maar operationeel zijn ze redelijk goed bezig denk ik, het is wat het is zeker.Heb je die troep nu eigenlijk al verkocht?![]()
Ik duim weer mee voor OXY nu ik weer deels gepositioneerd ben met een mooie soldenkorting. Het ziet er nu weer even naar uit dat de olieprijzen morgen weer gaan stijgen, maar tegen die tijd kan er evengoed weer een hele andere situatie zijn. Ik kijk er alvast naar uit om samen het laatst, en dus het best, te lachenWel sneu, had mijn limiet order op 69USD gezet, daar zijn ze niet geraakt
Enfin, de crisis is nog niet voorbij denkik, dus ik houd nog vol
Wie laatst lacht, best lacht, als ik ze aan die 69$ kan verkopen![]()
.OXY premarket omlaag. Zo gaat dat als mijn laatste plukje aan 66,53$ verkocht was. Timing is alles.
OXY loopt weer goed momenteel. Blij dat ik het teruggekocht hadIk moet bekennen dat ik wat OXY teruggekocht heb aan 52,95$. Hiervoor Grab en Coupang met winst verkocht. Door de switching (zakken OXY vs stijgen Grab en Coupang) 35% meer OXY kunnen kopen tov verkoop aan iets meer dan 66$.
.