Denk dat het weer snel kan omslaan hoor. Zal de toekomst uitwijzen.Het zal laat of nooit zijn, mss wat zwaar belaste dividenden op termijn - als ze Saudi Aramco niet kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat het weer snel kan omslaan hoor. Zal de toekomst uitwijzen.Het zal laat of nooit zijn, mss wat zwaar belaste dividenden op termijn - als ze Saudi Aramco niet kopen.
OXY doe ik niet op basis van TAEerst heeft Oxy aangetoond dat de FA van BG gebakken lucht is.
Nu doet Oxy hetzelfde met TA
Is er iets dat Oxy niet kan?![]()
.Dan zijn er volgende vragenOXY doe ik niet op basis van TA.

Voorspelt. Zit nu oa. op SMA50 weeksteun en SMA20 maandsteun. Hopelijk gaan deze houden...Dan zijn er volgende vragen
Wat voorspeld TA ?
Op basis van wat beleg je dan in Oxy?
![]()
Maar eerst binnenkort cashen met AdobePBR gekocht. Lijkt mij momenteel oververkocht.
Voor wie meer duiding wil mbt de olieprijzen, zie dit filmpje:
.En zijn analyses zijn TA of FAIk beleg nu weer even beperkt (<5% van PF) in olie aandelen op basis van oa. de olieprijsanalyses van Clive Maund, oa.:

Geopolitiek en TA.En zijn analyses zijn TA of FA![]()
. Was ook te verwachten. Olie lijkt op weg naar een volgende bullrun.Nog altijd blij?![]()
En allemaal toeval:Het zal laat of nooit zijn, mss wat zwaar belaste dividenden op termijn - als ze Saudi Aramco niet kopen.
Er zijn tijdelijk weer mogelijk massa’s olie op komst, maar dat doet het energieprobleem op de lange termijn niet oplossen. Profiteren van de tijdelijke dip in olieprijzen, en binnenkort OXY rond 49-50$ weer oppikken? Technisch lijkt mij dat alvast een mooi entrypoint.
Bullish? Nee bearish. In april 2024 deed zich hetzelfde voor. Was op de top destijds van OXY… Or is this time different?Brand in het Oxy gebouw.
Bullish.
![]()
Brand in Oxy-gebouw in Brussel: 200 arbeiders geëvacueerd, reddingsteams doorzoeken geblokkeerde liften
In het centrum van Brussel is dinsdagochtend brand uitgebroken in het bekende Oxy-gebouw op het De Brouckèreplein. De brandweer is massaal uitgerukt en voert momenteel een grote zoek- en reddingsoperatie uit. Alle arbeiders worden geëvacueerd. Het zou om zo’n 200 mensen gaan. Twee personen zijn...www.hln.be
? Olie is laatcyclus en gaat de komende tijd denk ik sky high
.Nog altijd blij?![]()
Dat is Trump`s manier om te zeggen dat hij zijn broek heeft uitgetrokken, gewassen, geparfumeerd, ingepakt en met een grote strik naar Iran heeft gestuurd in de hoop dat ze die deal gaan aanvaarden. Beter short gaan op Oxy want dat gaat kelderen.“VS willen aanvallen op Iran komende dagen opvoeren”
Denk dat OXY komende week weer de lucht in schiet.
Kan zijn, maar OXY is alvast een mooie bull flag aan het vormen. Niet dat technisch veel zegt, maar wel mooi meegenomen in het groter plaatje.Dat is Trump`s manier om te zeggen dat hij zijn broek heeft uitgetrokken, gewassen, geparfumeerd, ingepakt en met een grote strik naar Iran heeft gestuurd in de hoop dat ze die deal gaan aanvaarden. Beter short gaan op Oxy want dat gaat kelderen.