Padel: Zelf Spelen

Volgende week nog 1 ontmoeting en dan zijn wij al klaar. 300 reeks in Limburg. Staan nu 2de, dus alles in eigen handen nog.

Wij zijn pas vorige week begonnen in de 700 reeks, voorlopig 2/2 maar onze beste man heeft zich helaas geblesseerd zaterdag. Mijn eerste 2 overwinningen zijn binnen maar er gaan er niet veel meer bijkomen vrees ik.

Hoi, zoekende om met padel te beginnen.
Slechts 1x gespeeld, vond het wel leuk. Maar 'k heb geen medespelers dus zou al bij een club moeten aansluiten om wat te kunnen spelen.
Ik ben van omgeving Hasselt en dacht aan Excelsior als club.

Iemand ervaring met volledig in je eentje bij een club aan te sluiten? 'k vind het precies wat raar zo als eenzaat :unsure:
Zou in eerste instantie puur recreatief zijn want heb een slechte rug.

BG'ers die in de buurt bij een club zitten?

Hoi, zoekende om met padel te beginnen.
Slechts 1x gespeeld, vond het wel leuk. Maar 'k heb geen medespelers dus zou al bij een club moeten aansluiten om wat te kunnen spelen.
Ik ben van omgeving Hasselt en dacht aan Excelsior als club.

Iemand ervaring met volledig in je eentje bij een club aan te sluiten? 'k vind het precies wat raar zo als eenzaat :unsure:
Zou in eerste instantie puur recreatief zijn want heb een slechte rug.

BG'ers die in de buurt bij een club zitten?
@kay-gell speelt volgens mij onder ander padel en is van in de buurt.

@kay-gell speelt volgens mij onder ander padel en is van in de buurt.

Ik zit inderdaad bij Excelsior en dat loopt zeker wel vlot hoor @Topperman

We hebben WhatsApp groepjes per niveau waar je je voor kan aanmelden.
Dan zetten mensen er gewoon in dat ze op een bepaald moment 3 p100's zoeken en dan kan je je gewoon aanmelden om mee te spelen.
Dat gaat eigenlijk heel vlot, hoor.
Omgekeerd kan je ook gewoon mensen zoeken. Er zijn zeker wat mensen die in vaste groepjes spelen, maar ik speel heel vaak met mensen zo via whatsapp waar ik nog nooit of zelden mee gespeeld heb, daar moet je je echt geen zorgen om maken :)

Avonden zijn wel snel vol dus moet je goed op voorhand reserveren.

idd ik zit ook in beginners whatsapp groepkes :p

Een jaartje nu bezig en is idd wel leuk en verslavend en ideaal om sociale contacten te leggen. Alleen mijn knieen raken elke keer overbelast na het spelen. Ik krijg dit maar nie opgelost. Al 2 paar nieuwe padelschoenen gekocht, inlegzolen. Help! 😅

Terug
Bovenaan