Painted miniatures - tips, tricks and pics

Weet er iemand of je ergens de originele gloomhaven heroes kan bijkopen ?
Ik zou de mini's willen schilderen maar gezien ik geen pro ben wil ik gewoon een set bijkopen zodat ik de originele nog als backup heb . :)

Ook wou ik even informeren of er hier mensen zijn die airbrush gebruiken voor hun mini's te painten.
Ik ben aan het twijfelen om dit aan te kopen.
Na wat opzoekwerk kwam ik op de airbrushsets uit waar er een kleine compressor onder het pistool zit die je met usb kan opladen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ? Mij lijkt dit iets te mooi om waar te zijn eerlijk gezegd.
Wel zou het gemakkelijk zijn gezien ik dan niet met die grote compressor zit :-)

om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat dat werkt zoals je zou willen. Er is een reden dat een compressor wat groter is....

Sorry als dit hier niet past. Ik zoek een cadeau voor iemand die fan is van Warhammer en specifiek Astra Militarum en Kill Teams. Ben zelf niet zo bekend met Warhammer. Bduget is < 100euro. Iemand voorstellen?

Sorry als dit hier niet past. Ik zoek een cadeau voor iemand die fan is van Warhammer en specifiek Astra Militarum en Kill Teams. Ben zelf niet zo bekend met Warhammer. Bduget is < 100euro. Iemand voorstellen?

deze twee ofzo?

best eens kijken in op de warhammer site en lokale hobby winkel / warhammer winkel?

Of gewoon eens subtiel polsen of hij nog iets nodig heeft voor zijn leger?

wat altijd leuk kan zijn om cadeau te geven is een set verf bv. https://www.bol.com/be/nl/p/vallejo...MyTVMiA.2_24_25.26.FeatureOption#productTitle en wat goeie verfborstels bv

Net heel wat dark angels gekocht samen met azrael. Tegen het einde van het jaar wil ik een volledige dark angels leger hebben met alle named characters. :unsure:

Daarnaast staat Mortarion (beide versies), Angron, The Lion (beide versies), plague marines, world eaters en battle sisters nog op mijn verlanglijstje. Kga opslag moeten vragen vrees ik :unsure:

Mortarion en Angron zijn onderweg. :drool:

Nu eerst eens mijn dark angels afwerken :unsure:
Deze nog eens updaten. Eindelijk na een jaar me dark angels combat patrol box gebouwd en daemon primarch angron gebouwd. Heb nog redelijk wat liggen van dark angels en world eaters en daemon primarch mortarion. Ondertussen ben ik aan het wachten op de dark angels battleforce en zal ik daarna wrs een orc of grey knight leger beginnen :unsure:

al ben ik aan het twijfelen om deze ook te kopen voor 817 euro :unsure: https://www.kickstarter.com/project...s#reward-UmV3YXJkLVVtVjNZWEprTFRFd01qRXlOamM0

in 2025 alles schilderen in me week verlof in januari, nu eerst alles eens bouwen. :biglaugh:

Terug
Bovenaan