Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heeft het nog maar een week, ik vrees er wat voor jongOch, ik wou dat ik zoiets had, da's super handig (en goed voor de rug). Leent ze haar tafeltje niet uit?![]()

www.instagram.com
Van waar heb je die Vallejo Brush Cleaner gehaald? Ik zoek die al ff maar in de lokale winkels krijg ik die niet te pakken, tenzij via Amazon, maar daar komen er stevig wat verzendingskosten bij.![]()
Vleugels bijna klaar![]()
Door uw vraag zie ik net dat de website waar ik hem gekocht had (en mijn Winsor & Newtons kocht) niet meer bestaat. Kut.Van waar heb je die Vallejo Brush Cleaner gehaald? Ik zoek die al ff maar in de lokale winkels krijg ik die niet te pakken, tenzij via Amazon, maar daar komen er stevig wat verzendingskosten bij.

Ik doe hier al 5 dagen niet andersIk zwier hier gewoon mijn progress op met een maat zodat wel elkaars vooruitgang kunnen bekijken. Als het niet mag, zwier het er maar af.

Hij had het op dat Instagram-account, maar dat is dus geen probleem.Ik doe hier al 5 dagen niet anders![]()
Doet vooral aan terreinbouwen en komt soms over als een marginaal, but he knows his shit.
Mochten er nog zijn die ik mis of gewoon nog moet ontdekken : let me know!Thx, ne keer zien zeSorastro!

HeheDuncan werkt niet meer bij GamesWorkshop trouwens
#RIPTwoThinCoats

Haha, "bouwen". Met mijn pile of shame zet ik een nieuw tuinhuis jongDaar kan je al een serieuze pile of shame mee bouwen![]()

There is no such thing as having too much mini's!Haha, "bouwen". Met mijn pile of shame zet ik een nieuw tuinhuis jong![]()

Gij moet dringend eens met mijn vrouw praten danThere is no such thing as having too much mini's!![]()

Mocht mijn vrouw mijn mini's verkopen aan de prijzen die ik vertel dat ik er aan gegeven heb spring ik de vaart in denk ikGij moet dringend eens met mijn vrouw praten dan![]()

Oké, nu zijn we er.Mocht mijn vrouw mijn mini's verkopen aan de prijzen die ik vertel dat ik er aan gegeven heb spring ik de vaart in denk ik![]()