Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. En S'morgens kun je een uur vroeger het park door. Waardoor je er zo ook meer kunt uithalen en zeker in drukke periodes bepaalde zaken al rustig kunt afvinken.
Oh maar dat geloof ik wel hoor. Heb die kamers overal gezien gisteren en vandaag en moet zeker de moeite zijn.Het moet op het moment van beslissen nog beschikbaar zijn, en zal van de exacte samenstelling van de groep afhangen, maar ik zou dan toch verkiezen om in het park te verblijven.
Maar ja, beschikbaarheid... Op korte termijn wordt het snel duur wel.
Als ik vooruit kijk, kun je bv als koppel met kind en baby verblijven voor 650 euro. Klinkt, en is, veel geld. Maar voor het alternatief, hierboven bekeken, is het prijsverschil beperkt.
Inkom voor deze groep, voor twee dagen, inclusief parking en een dag edenya zit je +-320 euro. Doe daar de +-210 van bovenstaande accommodatie bij. En je zit op 530.
Voor 120 meer heb je ontbijt, avondeten en een stuk gemak en als groot voordeel naar mijn mening: Bepaalde gebieden kun je permanent in blijven rondlopen, heel fijn om savonds nog rustig wat dooruit te gaan. En S'morgens kun je een uur vroeger het park door. Waardoor je er zo ook meer kunt uithalen en zeker in drukke periodes bepaalde zaken al rustig kunt afvinken.
Precies of ik hier een verkooppraatje doe, maar ik vond het echt wel een meerwaarde, maar bekijk het wel zeker op tijd zodat je een verblijf op uw maat kunt vastleggen, anders is het al snel enkele honderden euro's duurder.
.Je kan natuurlijk gewoon een kamer nemen met zicht op de tapirs en capibara’s, dat hebben wij 2 weken geleden gedaan. Was top. Avondeten in The Abyss aan het grote raam met zicht op de haaien en roggen was ook een unieke ervaring.Wij zijn dus gaan overnachten in Edenya, heel erg fijne ervaring. Wat een park is dit toch geworden. Het was ook de eerste keer dat we er waren met de nieuwe ingang, ferme verbetering.
Overnachten in Edenya was echt heel erg de moeite, maar dit is wel het themagebied waar de balans tussen resort en dierentuin misschien toch te veel is overgeslagen naar het resort. Hoewel ik zeker nog eens wil terugkomen wanneer het waterpark opent en je met de lazy river door Edenya kan dobberen, vrees ik dat dat wel zeer schadelijk gaat zijn voor de dierentuinervaring van de bezoekers die puur Edenya komen bezoeken. Het is nu al zo dat bij bijvoorbeeld het gebied van de tapirs en capybara's je amper zicht hebt op gelijke hoogte met de dieren (enkel in 2 uithoeken van de zone), en als je dan vanop de loopbruggen (wat wel een leuke ervaring is) ook nog eens tientallen mensen in badpak ziet ronddobberen ... ik kan me niet voorstellen dat dat de dierentuinervaring ten goede komt. Maar anderzijds wil ik dus wel heel graag nog eens er overnachten wanneer het zwembad er is en zelf gaan ronddobberen tussen de dieren.
Da's ... mijn hele punt?Je kan natuurlijk gewoon een kamer nemen met zicht op de tapirs en capibara’s, dat hebben wij 2 weken geleden gedaan. Was top. Avondeten in The Abyss aan het grote raam met zicht op de haaien en roggen was ook een unieke ervaring.

We hebben er aan gestaan met de gids. Is ook door problemen met bezoekers. Daar was vroeger een platform dat toegankelijk was, maar die giraffen konden daar te makkelijk aan de mensen (en ze hebben blijkbaar eens een bezoeker in het ziekenhuis gehad door een giraf, kan ferm uithalen met die nek). Sindsdien is dat platform afgesloten. Maar 's nachts zijn er nog dikwijls die er toch op kruipen om dichter bij die giraffen te komen en dus steken ze de giraffen weg om de mens tegen zichzelf te beschermen.De giraffen zaten ook in hun hok 's avonds, dat was wel een teleurstelling voor de kindjes. We hadden het Afrikaans gebied nog niet gedaan, en eigenlijk speciaal voor de giraffen nog na het avondeten naar daar gestapt.
In Edenya zelf zaten de apen ook in hun hok 's avonds, daar snap ik dat wat minder van.
Is zoals altijd en overal: paar onnozelaars die het voor iedereen verpesten.We hebben er aan gestaan met de gids. Is ook door problemen met bezoekers. Daar was vroeger een platform dat toegankelijk was, maar die giraffen konden daar te makkelijk aan de mensen (en ze hebben blijkbaar eens een bezoeker in het ziekenhuis gehad door een giraf, kan ferm uithalen met die nek). Sindsdien is dat platform afgesloten. Maar 's nachts zijn er nog dikwijls die er toch op kruipen om dichter bij die giraffen te komen en dus steken ze de giraffen weg om de mens tegen zichzelf te beschermen.
Natuurlijk zouden ze dat platform ook kunnen afbreken natuurlijk, want dat heeft toch nog weinig zin.
We hebben er aan gestaan met de gids. Is ook door problemen met bezoekers. Daar was vroeger een platform dat toegankelijk was, maar die giraffen konden daar te makkelijk aan de mensen (en ze hebben blijkbaar eens een bezoeker in het ziekenhuis gehad door een giraf, kan ferm uithalen met die nek). Sindsdien is dat platform afgesloten. Maar 's nachts zijn er nog dikwijls die er toch op kruipen om dichter bij die giraffen te komen en dus steken ze de giraffen weg om de mens tegen zichzelf te beschermen.
Natuurlijk zouden ze dat platform ook kunnen afbreken natuurlijk, want dat heeft toch nog weinig zin.

Ocharme die diertjes.
Expo58 all over