Panini discussiethread - WK 2026

Voor te ruilen, in de weekends zijn er nu wel redelijk wat momenten in winkels. Vorig weekend 130 stickers geruild in de Mediamarkt dus nog een 70-tal nodig.

Deze zaterdag is het in Dreamland te doen, hopelijk krijgen we daar de boek bijna vol :).

Voor te ruilen, in de weekends zijn er nu wel redelijk wat momenten in winkels. Vorig weekend 130 stickers geruild in de Mediamarkt dus nog een 70-tal nodig.

Deze zaterdag is het in Dreamland te doen, hopelijk krijgen we daar de boek bijna vol :).
Aha nu zaterdag idd bij dreamland, wie weet vul ik hem meteen vol. Wel nu eens sorteren per land... Kwestie dat ik me niet gemist heb bij het oplijsten...

Had wat losse packs ook al, dus dat is mijn ruilmateriaal

De zoon heeft er ook denk ik goed 250 dubbels. Als hem ze allemaal kan wisselen is het boek in principe vol. Ben niet zinnens nog veel meer stickers te kopen. Misschien nog zowat enkele op nummer bij Panini zelf om het helemaal compleet te maken op het eind.
Morgennamiddag gaan we naar de Dreamland en daarna naar de plaatselijke Carrefour. Hopelijk dat hij daar toch een mooi aantal kan in ruilen.

Awel ik ben ook van plan om te gaan naar de plaatselijke dreamland, verleden editie was daar wel wa volk, ik moet nog 4 hebben momenteel, 2 stapeltjes dubbele heb ik, ik heb ze niet geteld. Is dat in alle dreamland winkels dan morgen??

Terug
Bovenaan