Parenclub

Lijken mij nu wel 2 verschillende dingen, je kan trouwens in een parenclub heel de avond in lingerie rondlopen.

Je kan zelf naar de ruimtes waar iedereen sex heeft gewoon gaan rondlopen in ondergoed.
En voor meer verlegen vrouwen, kan je zelf een soort subtiel badjasje aandoen.

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat je na een sauna gat zeggen, ok nu ben ik opgewonden, ik zie een sexclub wel zitten
Is de sauna niet eerder om te ondervinden hoe hij zal reageren als andere mensen zijn vrouw gewoon naakt zien?

Lijken mij nu wel 2 verschillende dingen, je kan trouwens in een parenclub heel de avond in lingerie rondlopen.

Je kan zelf naar de ruimtes waar iedereen sex heeft gewoon gaan rondlopen in ondergoed.
En voor meer verlegen vrouwen, kan je zelf een soort subtiel badjasje aandoen.

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat je na een sauna gat zeggen, ok nu ben ik opgewonden, ik zie een sexclub wel zitten
Idd zoals hier beneden aangegeven, tis eerder om te zien hoe we ons voelen om naakt te zijn bij andere als koppel.

We gaan ervan uit dat het ginds niet erotisch gaat zijn. Maar wel ons goesting, pun intended, doet krijgen om eens te zien naar zo'n spel.

Idd zoals hier beneden aangegeven, tis eerder om te zien hoe we ons voelen om naakt te zijn bij andere als koppel.

We gaan ervan uit dat het ginds niet erotisch gaat zijn. Maar wel ons goesting, pun intended, doet krijgen om eens te zien naar zo'n spel.
Dat lijkt me nu toch echt wel iets compleet anders hoor.
Ik ga regelmatig naar een publieke sauna, soms met mijn vrouw, soms alleen. Daar is gewoon niks seksueel aan en dan komt er ook niks jaloezie boven. Ik ga ervan uit dat je ook niet jaloers bent op uw huisarts of uw vrouw haar gynaecoloog...
Ik zou "we durven naar een sauna te gaan" echt niet als leidraad voor "we gaan naar een parenclub" zien. Het enige soortgelijke dat je zal hebben, is het besef dat er mensen in alle maten en kleuren zijn, en dat niet zoveel mensen het typische "schoonheidsideaal" zijn en dat ze dan niet ineens lelijk zijn.

Dat lijkt me nu toch echt wel iets compleet anders hoor.
Ik ga regelmatig naar een publieke sauna, soms met mijn vrouw, soms alleen. Daar is gewoon niks seksueel aan en dan komt er ook niks jaloezie boven. Ik ga ervan uit dat je ook niet jaloers bent op uw huisarts of uw vrouw haar gynaecoloog...
Ik zou "we durven naar een sauna te gaan" echt niet als leidraad voor "we gaan naar een parenclub" zien. Het enige soortgelijke dat je zal hebben, is het besef dat er mensen in alle maten en kleuren zijn, en dat niet zoveel mensen het typische "schoonheidsideaal" zijn en dat ze dan niet ineens lelijk zijn.
We zien het wel voor ons.
Ik begrijp je opmerking over de huisarts of gyno niet echt, zovaak zien die mijn lief niet in hare pure.
Het is om te kijken wat het doet met ons, zoals ik al zei is zoiets niet erotisch geladen maar ik weet dat we achteraf wel kunnen zeggen 'nu hebben er mensen mij naakt gezien, wat vinden we ervan'. We vinden het een goede middenweg, kan ook op een sisser uitdraaien en niet iedereen gaat met dezelfde mindset naar daar ofc.

Je laatste stuk is wat vreemd. Ik heb genoeg vrouwen op de genotsknots gezet om te weten dat er een mooi is op 50kg geel en 100kg zwart, daar maak ik geen onderscheid in.

Edit : de bedoeling is trouwens ook niet om een volledige partner ruil te doen.

Laatst bewerkt:
Mijn partner opperde vorige week om eens naar een parenclub te gaan (kijken/bekeken worden). Enkele jaren geleden had ik een affaire met iemand, waarmee ik naar Eroxx ging (weet partner Reden was trouwens dat zij enorm preuts was. Sindsdien is ze enorm veranderd).

Partner zou dus naar een club willen gaan, maar geen Eroxx door mijn historie daar. Begrijpelijk, maar spijtig doordat de doelgroep er ideaal is: jonger volk en precies ook veel mensen die er ook niet veel ervaring hebben.
@glashelder : jij nog goede clubs in gedachten? We zijn 30-35jr oud. We willen gewoon niet in een club komen waar uitsluitend 45+ers aanwezig zijn.

On a different note!

Mijn vriendin en ik gaan eerst eens samen naar een publieke sauna gaan.
Mijn ex begon erover en in dat complex moet je dus ook naakt zijn in de ruimtes dus dat leek ons een goeie om te wennen.

Benieuwd wat ik daarvan ga vinden a la moment. Post nut and pre nut hits different.
Dit was bij ons ook de eerste stap.
Ik heb een partner die vroeger enorm preuts was: naakt zelfs voor mij zichzelf bedekken vb.
Ons seksueel leven zat jarenlang op een extreem laag pitje (2-3-4x/jr seks). Op emotioneel/mentaal vlak hadden we wel de goeie vibe..maar seksueel totaal niet.
De seks die we hadden was ook slecht te noemen. Ze had ook 0,0 interesse in seksuele zaken.

Ik ben het dan op een ander gaan zoeken. Sprak er meermaals per week mee af zonder het thuis opviel. We gingen zelfs naar een parenclub. Bon, lang verhaal kort. Ik heb het zelf opgebiecht blabla. Samen besloten het nog een kans te geven.
Zij is in therapie gegaan om te ontdekken waarom ze seksueel veel minder actief was dan gemiddeld. Heeft enorm geholpen.
Sinds 1,5jr gaan we ook naar naaktsauna's. Dit was voor haar ook een enorme stap. Zij schaamde zich enorm voor haar lichaam. Wat ik niet snapte. Ze was slank, sportief,...
Die naaktsauna's hebben haar van die complexen bevrijd + naakt naast anderen zitten.
Ze heeft dan gemerkt dat andere mensen daar eigenlijk ook complexen zouden kunnen hebben, maar het ook gewoon doen. Dus ja, het is een aanrader.

Mijn partner opperde vorige week om eens naar een parenclub te gaan (kijken/bekeken worden). Enkele jaren geleden had ik een affaire met iemand, waarmee ik naar Eroxx ging (weet partner Reden was trouwens dat zij enorm preuts was. Sindsdien is ze enorm veranderd).

Partner zou dus naar een club willen gaan, maar geen Eroxx door mijn historie daar. Begrijpelijk, maar spijtig doordat de doelgroep er ideaal is: jonger volk en precies ook veel mensen die er ook niet veel ervaring hebben.
@glashelder : jij nog goede clubs in gedachten? We zijn 30-35jr oud. We willen gewoon niet in een club komen waar uitsluitend 45+ers aanwezig zijn.
Goh ja, Acanthus is geen slechte voor wat je zoekt, denk ik. In de buurt van Eroxx weet ik het niet zo. Ik ben er al een tijdje uit en zeker langs die kanten weet ik niet veel. Mystique misschien, net over de grens?

Net eventjes het topic doorlezen, alle 288 reacties :) .

Wij, mijn vrouw en mezelf en beiden half de veertig, denken er aan om eens een parenclub te bezoeken.
Inpikkend op hierboven kan ik zeggen dat we heel veel ervaring hebben met publieke sauna's. Je leert er vooral dat je lichaam best wel OK is zoals het is en schaamte nergens voor nodig is.

Welk publiek trekt de acanthus aan?
Voornamelijk Nederlandstalig of ook veel Franstalig daar het de grensstreek is.
Zelfde vraag voor acanthus wellness, ligt sowieso al in het Franstalige Pecq.
Is het wellness gedeelte de moeite? Gezien onze ruime ervaring met sauna's zouden we daar misschien teveel van verwachten.

Andere optie die me wel wat lijkt is de Eroxx, afgaande op alle positieve berichten die ik hier las. Is dan direct wel meer dan een avondje uit gezien het 200km rijden is.

Acanthus trekt idd wel wat Franstalig volk aan, maar ook gewoon Nederlandssprekenden hoor. Sowieso geraak je wel uit de voeten.

Wellness nog niet gedaan.

Vorige week naar young secrets in Buddha gegaan. Héél leuk feestje, goeie muziek, overwegend mooie jonge mensen en een leuke sfeer. Aanrader voor beginners.

Sorry als het te expliciet wordt.

Vriendin en ik hadden gisteren nog eens seggy times. Ze zat op de rand van bed toen ze opeens zei 'willen we eens zien wat er zou gebeuren in een naaktsauna?'
Ze is dan wat oraal beginnen spelen, allemaal goed en wel tot ze vroeg 'en waar zou jij willen zitten?'.

Ze insinueerde dus naar een andere dude en dat was 10x meer een afknapper dan verwacht.

Dat is toch hetgeen ons het meest bang maakt. Once you go, you cant go back.

Sorry als het te expliciet wordt.

Vriendin en ik hadden gisteren nog eens seggy times. Ze zat op de rand van bed toen ze opeens zei 'willen we eens zien wat er zou gebeuren in een naaktsauna?'
Ze is dan wat oraal beginnen spelen, allemaal goed en wel tot ze vroeg 'en waar zou jij willen zitten?'.

Ze insinueerde dus naar een andere dude en dat was 10x meer een afknapper dan verwacht.

Dat is toch hetgeen ons het meest bang maakt. Once you go, you cant go back.
Je denkt er veel te veel over na.
Once you go and you don’t like it you don’t go back…
Simpel houden!

Er zal toch altijd binnen een relatie iets zijn wat de één leuker vindt dan de ander?
Kwestie van de gulden middenweg te vinden door vanalles uit te proberen.
Maar seksgerelateerde zaken liggen meestal net iets gevoeliger dan de keuze tussen wit en grijs brood.

Je denkt er veel te veel over na.
Once you go and you don’t like it you don’t go back…
Simpel houden!
Ja kweni.
Ik ben open minded en ik zie het opzich nog zitten. Maar gisteren was het ff een hard no.

Ik zit veel met het ding dat ik moeite heb moeten doen voor mijn lief in haar bloten te zien.😅

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan