Parenclub

Maar uit interesse, over welke pilletjes gaat het dan?
Ik heb in het uitgaansleven wel wat ervaring met MDMA/XTC. Er zijn keren dat ik daar botergeil van kan worden, maar ook keren dat er quasi geen leven te bespeuren is down there.

Onlangs ook toevallig is poppers geprobeerd, uit nieuwsgierigheid. Snap niet zo goed hoe je dit zou kunnen gebruiken tijdens de seks.

Geen idee, ik ken ook enkel xtc & mdma uit het uitgaan, maar erectie krijgen is geen enkel probleem, klaarkomen lukt zelden

Hoe chill doen ze eigenlijk over een koppel dat puur komt verkennen?
Willen dus met kleren/lingerie aan eens gaan zien maar naakt zien we nog niet zitten.

Dat zal wel lukken. Een Club Amai is al wat anders. Nouja. Zoals vermeld staat het wel correct op hun site.

Ga vooral op een avond voor koppels alleen. Met single heren kan het al eens tegenslagen. Veel plezier!
Ik begrijp die club amai niet.

- Koppels of dames die duidelijk niet komen voor actieve deelname waarbij single heren worden betrokken, zullen verzocht worden de zaak te verlaten. -

Das toch niet koosjer?

Ik begrijp die club amai niet.

- Koppels of dames die duidelijk niet komen voor actieve deelname waarbij single heren worden betrokken, zullen verzocht worden de zaak te verlaten. -

Das toch niet koosjer?
Ze laten gewoon duidelijk verstaan dat je daar als koppel of dame niet moet komen om passief toe te kijken maar dat actieve deelname vereist is.

Ze laten gewoon duidelijk verstaan dat je daar als koppel of dame niet moet komen om passief toe te kijken maar dat actieve deelname vereist is.
Hoe gaat dat in de praktijk?
De uitbater die afkomt met "seg gade uw vrouw nog poepe of hoe zit het?"

Lijkt me zo'n gevaarlijke grijze zone.

Komt er eigenlijk op neer dat je de single mannen, die de hoogste inkomprijs betalen, ook hun pleziertje moet gunnen. Anders komen deze niet meer terug en dat vindt de portefeuille van de uitbater niet zo leuk.

Lijkt me zo'n gevaarlijke grijze zone.
Je wordt effectief de eerste paar keer dat je komt beetje in de gaten gehouden. Als dat oke is, is 't oke. Als je niet actief bent, wordt er gewoon gezegd dat het niet de juiste parenclub is voor jou en ben je niet meer welkom.

Je moet niet poepen hé, maar dan moet je ook niet naar daar gaan.

"Ga niet naar een seksclub, als u niet van plan bent te seksen." (dixit Club Amai) vind ik wel de lading dekken. Als je dat niet onderschrijft, ga dan niet.

Volgens de tekst eerder "seg gade uw vrouw nog laten poepe of hoe zit het?"
Toch wel een belangrijke nuance, gezien ze genoeg (vrouwen uit) koppels en single vrouwen willen kunnen aanbieden aan de single mannen.

"Ga niet naar een seksclub, als u niet van plan bent te seksen." (dixit Club Amai) vind ik wel de lading dekken. Als je dat niet onderschrijft, ga dan niet.
Voor ieder wat wils hé. Er zijn genoeg clubs waar je eens gewoon kan komen kijken of het iets is, en je niet per se het eerste bezoek van bil moet gaan. Waar koppels die nieuw in het wereldje zijn welkom zijn. Of er is niks naar uw gading, die avond, kan ook.

Amai is een heel toffe club maar niet voor een verlegen koppeltje dat de sfeer eens wil komen opsnuiven. Daar zijn dan weer andere clubs voor. En ja, dat zijn ook seksclubs maar met een andere vibe.

Ben ik de enige die dat absoluut geen goeie aanpak vind in de praktijk?

Je zij al zenuwachtig en hebt mss koudwatervrees en dan komt die uitbater wat pushen ..
Recept voor ongelukken.

Ben ik de enige die dat absoluut geen goeie aanpak vind in de praktijk?

Je zij al zenuwachtig en hebt mss koudwatervrees en dan komt die uitbater wat pushen ..
Recept voor ongelukken.
Zoals @glashelder impliceert heeft elke parenclub een eigen publiek. Bij Club Amai wordt het niet geduld dat er koppels afkomen die passief blijven. Zal dus een kwestie zijn van je een beetje in te lezen op voorhand en dan te kiezen voor de club die het best bij jou past, zeker? Dan denk ik niet dat Club Amai iets is voor een onervaren koppel dat dit voor de eerste keer eens wil uitproberen.

Ja, dat dus. Je gaat naar Club Amai omdat je iets zoekt met dat concept. Omdat je seks wil met single mannen, omdat andere parenclubs te weinig actie hebben, omdat je geen zin hebt in enkel partnerruil.

Je moet dat ook niet zien als 'uitbater die wat komt pushen'. Er zijn een paar mensen die daar werken die de hele avond rondlopen (voor vanalles en nog wat, opkuis, dingen in de gaten houden, wc-rollen bijvullen, weet ik veel) en als ze zien dat jij niet in dat concept past, zal dat gewoon aan 't eind van de avond duidelijk gemaakt worden dat het waarschijnlijk niet de juiste plek voor jou is. Op 't eind geef je je sleuteltje van je locker weer af en dan zullen die dat wel ff discreet bespreken.

't Is niet dat die man daar rondloopt en zit te doen van ALLEZ POEPEN hé :laugh:

Als je daar niet bent om heel veel seks op een avond te hebben, dan moet je gewoon niet gaan? Dan ga je naar één van de andere parenclubs waar er met een ander concept gewerkt wordt.

Ja, dat dus. Je gaat naar Club Amai omdat je iets zoekt met dat concept. Omdat je seks wil met single mannen, omdat andere parenclubs te weinig actie hebben, omdat je geen zin hebt in enkel partnerruil.

Je moet dat ook niet zien als 'uitbater die wat komt pushen'. Er zijn een paar mensen die daar werken die de hele avond rondlopen (voor vanalles en nog wat, opkuis, dingen in de gaten houden, wc-rollen bijvullen, weet ik veel) en als ze zien dat jij niet in dat concept past, zal dat gewoon aan 't eind van de avond duidelijk gemaakt worden dat het waarschijnlijk niet de juiste plek voor jou is. Op 't eind geef je je sleuteltje van je locker weer af en dan zullen die dat wel ff discreet bespreken.

't Is niet dat die man daar rondloopt en zit te doen van ALLEZ POEPEN hé :laugh:

Als je daar niet bent om heel veel seks op een avond te hebben, dan moet je gewoon niet gaan? Dan ga je naar één van de andere parenclubs waar er met een ander concept gewerkt wordt.
Als je niet op de hoogte bent van zo'n concept, voelt dat toch een beetje aan alsof een schooljuf- of meester je op de vingers tikt omdat je niet flink bent geweest.

Als je niet op de hoogte bent van zo'n concept, voelt dat toch een beetje aan alsof een schooljuf- of meester je op de vingers tikt omdat je niet flink bent geweest.
Ik ga er vanuit dat mensen die daar binnengaan zich vooraf toch even geïnformeerd hebben en daar niet gewoon binnenvallen zoals bij een pitabar om 2u 's nachts na een avondje drinken :unsure:

En ik ga er toch ook vanuit dat men bij de ontvangst toch ook even duidelijk het concept uitlegt, zodat je nog eenvoudig kan beslissen om toch terug te vertrekken :wink:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan