Parenclub

Ge kunt ook gewoon... niet gaan?

Kheb het idee dat er enkele mensen gewoon heel nieuwsgierig zijn en dat die het gevoel hebben dat ze niet kunnen binnengleuren zonder tot seks gedwongen te worden maar niemand gaat u dwingen ze. Kunt altijd vertrekken. En er zijn heus parenclubs waar ge naartoe kunt gaan en u wel enkel op uw partner focussen. Ik denk niet dat er veel mensen op den bots in een parenclub verzeild geraken, en dan ist net club amai natuurlijk.

't Is niet dat die man daar rondloopt en zit te doen van ALLEZ POEPEN hé :laugh:
Allez roulez!

Zoals gezegd zijn er genoeg andere clubs waar de focus niet zozeer ligt op seks en waar je gerust heen kunt voor iets gezellig te drinken, mensen te leren kennen, te dansen,... Weet alleen dat er wel publiek rondloopt dat wel actief op zoek is en wel wilt gaan voor met andere koppels te spelen.
Voor je naar een parenclub gaat heb je toch wel al wat opgezocht wat de bedoeling daar is en welk publiek er aanwezig is?

Zoals gezegd zijn er genoeg andere clubs waar de focus niet zozeer ligt op seks en waar je gerust heen kunt voor iets gezellig te drinken, mensen te leren kennen, te dansen,... Weet alleen dat er wel publiek rondloopt dat wel actief op zoek is en wel wilt gaan voor met andere koppels te spelen.
Voor je naar een parenclub gaat heb je toch wel al wat opgezocht wat de bedoeling daar is en welk publiek er aanwezig is?
Leek me veelal hetzelfde concept met thema avonden. Zo'n club als amai had ik nog niet over nagedacht.

Ja, dat dus. Je gaat naar Club Amai omdat je iets zoekt met dat concept. Omdat je seks wil met single mannen, omdat andere parenclubs te weinig actie hebben, omdat je geen zin hebt in enkel partnerruil.

Je moet dat ook niet zien als 'uitbater die wat komt pushen'. Er zijn een paar mensen die daar werken die de hele avond rondlopen (voor vanalles en nog wat, opkuis, dingen in de gaten houden, wc-rollen bijvullen, weet ik veel) en als ze zien dat jij niet in dat concept past, zal dat gewoon aan 't eind van de avond duidelijk gemaakt worden dat het waarschijnlijk niet de juiste plek voor jou is. Op 't eind geef je je sleuteltje van je locker weer af en dan zullen die dat wel ff discreet bespreken.

't Is niet dat die man daar rondloopt en zit te doen van ALLEZ POEPEN hé :laugh:

Als je daar niet bent om heel veel seks op een avond te hebben, dan moet je gewoon niet gaan? Dan ga je naar één van de andere parenclubs waar er met een ander concept gewerkt wordt.
Ik stel mij toch Wim Opbrouck in ne string voor die komt pushen.

Welke club zouden jullie aanraden voor een koppel dat de eerste keer gaat en waarschijnlijk alleen maar wilt kijken/onderling dingen doen?

Bornedries
Accanthus
Devils and angels
Errox
Only4you
Mystique

Specifieke reden daarvoor?
Shivaz is een club die zich specifiek op koppels richt en zeker op nieuwelingen. Ze hebben daar zelfs een speciale dag voor (de donderdag geloof ik). Het is mijn ding persoonlijk niet (want zoiets als Amai is dan wél weer mijn ding) maar als beginners is dat ideaal. 't Is daar ook gewoon rustig, wat jazz muziek, allemaal heel smaakvol en vrouwvriendelijk en heel rustig.

Andere clubs zijn ook wel op koppels gericht maar hebben strengere regels (bvb vroeger in lingerie) en daar lopen soms koppels rond die al heel veel ervaring hebben en daar echt gewoon een geile avond komen hebben. Shivaz is zo wat de introvertere club, ideaal als instap.

Wij zijn recent lid geworden van caviar de la nuit, aan het kijken vr eerste feestje te gaan. Ook wel interesse in het gaan naar club zoals shivaz of eroxx. Maar nu vraag ik me af, ben zelf geen enorm aantrekkelijke man, niet meer zo sportief als vroeger, niet al te groot. (moet het hebben van humor en in misschien ook wel wat status(maar daar heb je in je boxershort niet veel aan natuurlijk)) Daarentegen heb ik een meer dan gemiddeld aantrekkelijke vrouw, slank, prachtige ogen, ongelooflijk stijlvol. Ik kan me dus voorstellen dat er een discrepantie in aandacht en aantrekking zal ontstaan. Nog mensen die dergelijke dynamiek binnen de relatie hebben en hoe ga je daar mee om in zo een club ?

Wij zijn recent lid geworden van caviar de la nuit, aan het kijken vr eerste feestje te gaan. Ook wel interesse in het gaan naar club zoals shivaz of eroxx. Maar nu vraag ik me af, ben zelf geen enorm aantrekkelijke man, niet meer zo sportief als vroeger, niet al te groot. (moet het hebben van humor en in misschien ook wel wat status(maar daar heb je in je boxershort niet veel aan natuurlijk)) Daarentegen heb ik een meer dan gemiddeld aantrekkelijke vrouw, slank, prachtige ogen, ongelooflijk stijlvol. Ik kan me dus voorstellen dat er een discrepantie in aandacht en aantrekking zal ontstaan. Nog mensen die dergelijke dynamiek binnen de relatie hebben en hoe ga je daar mee om in zo een club ?
Ik zou me niet teveel zorgen maken, dit lijkt me een fantastisch basis voor vervolgposts op dit forum. Ik kijk alvast uit naar de follow-up!

*grabs popcorn

Wie zijn idee was het om naar zo een club te gaan?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan