peppe
Active member
Ik ben nog nooit in een club of op een feestje geweest waar je actief ‘moet’ zijn. Die premisse zou voor mij sowieso al een dealbreaker zijn. Maar ik weet dat bepaalde clubs wel activiteit verwachten ja. Dwingen zullen ze je wel niet doen vermoed ik? Wellicht wel vriendelijk verzoeken om niet meer terug te komen.
Op Caviar lopen sowieso een hoop koppels rond die op geen enkele manier de intentie hebben om in de playrooms te belanden. Hooguit wat gesmos op de dansvloer.
Yup ideaal is het niet. Zeker niet wanneer er een hoop wolven zitten te wachten.
Het was een rustige avond toen ik ben geweest en opt einde knal je gewoon om toch iets geknalt te hebben. Er was één koppel die sex had op de vloer en iedereen was aan het kijken. Voor hun was het de kick dat iedereen mocht kijken en niet aanraken. Dan was er een koppel waarvan de vrouw bloedmooie was. Maar die kerel liet al vanaf het begin zien van kijken mag en daar stopt het.
Dus ja iedereen was gewoon aan het wachten in een rij om die oudere vrouw te pakken. En voor sommige zal dat we leen kick zijn maar mentaal was het toch wel moeilijk om de klus gedaan te krijgen.
Random u een hoop kerels die daar hun lul stijf aan houden is, voor u de vrouwelijke partner achter haar hare vent. Dus paar keer oog contact gehad met hare vent wat echt niet hielp.
Het moet fijn zijn voor iedereen wat begrijpelijk is maar als je een hoop koppels hebt die gewoon komen kijken en niets doen dan heb je niet veel aan zo een avond en zeker niet als vrijgezele man.
Voor een echte swingers ervaring denk ik dat Duitsland toch wel next level moet zijn.