Parenclub

Kan wel geil zijn ja maar ben benieuwd wat je er van zal vinden als ze verder gaat. :devilish:
Je geeft ook aan dat jullie al onverwacht een eerste stap hebben gezet maar als ik het zo lees is zij het die de eerste stap heeft gezet.
Ik veronderstel dat jullie het hier dan al over hebben gehad want voor 'tzelfde geld hebben ze wel nr's uitgewisseld.
Geen idee van, we doen het zeer langzaam want te ver is te ver.
We hebben er al heel vaak over gefantaseerd in bed. Blijft grote stap

Slippery slope beetje, maar iedereen moet zijn ding doen.

Het is echt een slippery slope. En soms blijft een fantasie beter een fantasie. Een goede vriend van mij vond het ook wel geil om zijn vriendin te zien poepen met andere mannen.

Dus op een avond ne kerel uitgenodigd en hij zat op de stoel te kijken hoe zijn vriendin gepakt werd.

Niet veel later was de relatie gedaan want de fantasie in zijn hoofd maakte het mooier dan wat het in de realiteit was.

En voor de mannen die hier 100% van genieten top doe u ding. Maar voor hem stond de wereld stil en was hij dood aan het gaan vanbinnen.

Het is een levensstijl waar beide persoon 100% achter moeten staan anders maakt het je kapot vanbinnen. Want je kan nooit terug naar hoe het vroeger was.

Waarom was het dan gedaan? Kon hij het beeld niet uit zijn hoofd krijgen?

Wij zijn er al 3 jaar mee bezig, we will be fine.

Waarom was het dan gedaan? Kon hij het beeld niet uit zijn hoofd krijgen?

Wij zijn er al 3 jaar mee bezig, we will be fine.

Ja hij kon het beeld niet uit zijn hoofd krijgen en zij wou het vaker doen.

Als ik u bericht lees heeft ze nog geen seks gehad met een andere man? En het is ook anders als je het niet ziet. Op een stoel zitten en je vriendin gepakt zien worden is heel anders natuurlijk.

Natuurlijk het is iedereen zijn eigen keuze ik wil alleen maar zeggen als je er alle 2, 100% achter staat, ga ervoor. Maar als je toch ergens twijfels hebt kan je het beter niet doen.

Ik ben van mening dat iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en wil zeker geen waardeoordeel eraan geven, maar waarom kiezen koppels voor eenzijdig "vreemdgaan en toe te kijken"? Is dat omdat het libido van de andere groter is en zo de andere tegemoet wordt gekomen of is dat echt omdat de kijkende partner erop kickt? Want ik begrijp enigszins nog wel het idee van een open relatie, parenclubs en dat soort zaken, al is het niks voor mij, maar die eenzijdige afspraken zijn voor mij persoonlijk zeer vreemd.

Ik ben van mening dat iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en wil zeker geen waardeoordeel eraan geven, maar waarom kiezen koppels voor eenzijdig "vreemdgaan en toe te kijken"? Is dat omdat het libido van de andere groter is en zo de andere tegemoet wordt gekomen of is dat echt omdat de kijkende partner erop kickt? Want ik begrijp enigszins nog wel het idee van een open relatie, parenclubs en dat soort zaken, al is het niks voor mij, maar die eenzijdige afspraken zijn voor mij persoonlijk zeer vreemd.

Bij mij is het vaker dat oudere mannen mij aanspreken omdat ze een bull fantasie hebben. Maar ik kan niet presteren als iemand mij int oog houd.

Dit wilt niet zeggen dat ik contant wordt aangesproken maar meestal is het in die setting.

Bij mij is het vaker dat oudere mannen mij aanspreken omdat ze een bull fantasie hebben. Maar ik kan niet presteren als iemand mij int oog houd.

Dit wilt niet zeggen dat ik contant wordt aangesproken maar meestal is het in die setting.
Waar spreken die u aan? En in welke setting?

En niet vergeten god ziet alles! 😉

Waar spreken die u aan? En in welke setting?

After work feestjes is mij al een paar gevraagd. In de zin van en wat vind je van mijn vrouw etc. Het waren altijd oudere koppels.

En niet vergeten god ziet alles! 😉

Ik probeer op het rechte pad te blijven maar er is toch een groot deel van mij die wilt overschakelen naar de dark side. Ik wil niet tegen alles ja zeggen maar ik wil toch eens wat meer risqué dingen doen.

Ik zou gerust een pilletje kunnen slikken en ingaan op hun aanbod. Maar wat als dat goed meevalt? Wat als ik meer wil? Waar stopt het?

After work feestjes is mij al een paar gevraagd. In de zin van en wat vind je van mijn vrouw etc. Het waren altijd oudere koppels.
Wut?
Waar ik werk zouden ze op staande voet ontslagen worden...

Werk jij in een parenclub ofzo?

Ik ben ook al bull geweest maar dat was via apps
Mijn paardenlul valt niet zo op, op after works

Wat is een bull? :unsure:
A “bull” is a single male (or operating as single) who fulfills a role for MF couples. A single male who participates in a typical MFM isn’t a bull because the other male is participating and one male partner isn’t necessarily dominant in comparison to the other.

The dynamic of a couple that uses a bull is that of stag/vixen or the husband is a cuckold. In both cases the bull is supposed to be dominant; in the case of a cuckold there may be some expectation that the bull sexually dominates the other male as well.

In many instances there is a racial dynamic as well where a black bull with BBC is requested by couples. As others have said, the role of the bull is largely built around stereotypes and sexual mythology.

Not that we play with single males anyway, but in a LS Club setting we spend considerable amounts of time avoiding any male who gives off a “bull” vibe, even if he’s part of a couple. Note to bulls: we are swingers; you have nothing that my wife has not seen already but thank you for sharing!

Je hebt eigenlijk swingers in het geheel en dan nog sub fetisjhes. Zoals cuckholding, hotwifes, ace of spades wifes, breeding etc. Zoals ik zei het konijnenhol kan diep gaan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan