Parenclub

Meer verhalen als dit aub :rofl:.

Ik zou het wel raar vinden om met goede maten samen te vogelen. Misschien zijn mijn goede vrienden geen goede vrienden genoeg :sarcastic:.
ja my thoughts exactly.

Dus Eagle kreeg zomaar even een stijve aan de toog, waar zijn 2 vrienden bij stonden.
Zou mij toch niet zo makkelijk overkomen, ik heb toch liever ietwat privé....

dit topic duidelijk van te dichtbij aan het volgen.. deze week op sociale media reclame voor een parenclub hun back2school avond oid.
damn you cookies.
Alle voor zij die er goesting in hebben: het zag er wel een leuk thema uit!

Iedereen (zowel het personeel als de bezoekers) waren super vriendelijk en super sympathiek; kan ik echt niets van zeggen. Toegang is ook redelijk goedkoop denk ik en volgens mij moest je ook pas betalen aan de deur. Dus je bent je geld niet kwijt wanneer je last minute van gedachte verandert.

Wat de locatie betreft. Bij ons ging de avond toen door in Buddha Club in Boom. En puur qua gebouw/interieur is dat toch wat vergane glorie vrees ik. Qua hygiëne en dergelijke kan ik echt niets negatiefs zeggen maar 't is gewoon niet meer zo'n hippe plek. Een beetje een parenclub zoals de gemiddelde mens zich een parenclub voorstelt, denk ik. Tikkeltje kitscherig en tikkeltje cheap ofzo? Maar ik ben ook gewoon gevoelig aan dat soort zaken. Maar als je dan vergelijkt met pakweg de feestjes van Caviar de la Nuit, dat is qua locatie toch andere koek.

Dan wat de bezoekers betreft. Stuk voor stuk vriendelijke heerschappen maar puur qua looks (bovengrens qua leeftijd is 40 jaar) had ik mijn verwachtingen veel te hoog gelegd. En dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Maar blijkbaar kan je je fysieke voorkomen ook al danig verneuken in je twintiger jaren. Wel respect voor zij die desondanks het zelfvertrouwen hebben om in lingerie/ondergoed op de dansvloer los te gaan; dat soort zelfvertrouwen heb ik helaas nooit gehad.

Over de dansvloer gesproken, de muziek vond ik ook niet zo goed. Ook weer zeer persoonlijk uiteraard maar deze dj had ook niet misstaan op een doorsnee trouwfeest. Ook dat doet een Caviar de la Nuit weer veel beter naar mijn mening. Daar zit toch wat 'lijn' in de dj zijn set.

Ik had die avond ook wel de pech dat er al vrij vroeg een dame avances kwam maken en dat die mijn afwijzen niet begreep of niet wou begrijpen. Die was daar duidelijk niet mee opgezet en die begon mij ook te 'achtervolgen' doorheen de club. Geen Jason Bourne toestanden uiteraard maar toch dook zij altijd 'toevallig' op in dezelfde ruimtes als ik, waar ze mij dan een beetje kwam aanstaren terwijl ik bezig was met een andere dame. Was gewoon strontvervelend na een tijdje.

Maar wederom; ik hoorde achteraf van enkele vaste klanten dat dit wel een 'mindere' editie was en dat het doorgaans drukker is én dat er ook meer 'mooie' mensen aanwezig zijn.

Maar ik maak mij wel geen illusies meer. Toplocaties met topsfeer, topmuziek én met hoofdzakelijk jonge/knappe mensen; dat bestaat simpelweg niet in België. Daarvoor moet je al naar Berlijn ofzo trekken. En moest het toch bestaan in België, mag je me dat altijd laten weten. :tongue:

Afgezien van privé-feestjes gaat mijn voorkeur hier in België toch uit naar concepten zoals Caviar. Dat zijn altijd prachtige locaties (een kasteel, een oud klooster,...), heel erg stijlvol, goede muziek,... Maar perfect is dat ook zeker niet hoor. Mijn vriendin bijvoorbeeld vindt dat zulke feestjes vaak wat te weinig actie bevatten en daar heeft ze misschien ook wel gelijk in. Maar hier in België ga je wat dat betreft altijd compromissen moeten maken.
Wij zijn hier gisteren ook naartoe geweest. Onze ervaringen waren toch wat anders.

Qua locatie geef ik je gelijk. Dat pand heeft dringend wat opknapwerk nodig waardoor het allemaal wat oud aanvoelt. Ook veel "smalle gangen" etc. Wat me trouwens ook opviel (en wat ik niet had verwacht), is hoe donker het in een parenclub eigenlijk is. Ik had veel meer kamers met meer licht verwacht.

Dan de avond zelf. We zijn naar daar gegaan met als afspraak dat we enkel dingen met elkaar zouden doen. Het lijkt me geen fantastisch idee om een eerste keer daar direct vollebak in te vliegen. Het begint heel onwennig natuurlijk. Als man valt het nogal mee (in boxershort), maar ik kan me inbeelden dat de stress bij vrouwen veel hoger ligt. Zeer positief punt voor mijn vrouw: zij kan geen hakken dragen (platvoeten) en had dus platte schoenen. Grote opluchting toen bleek dat er veel vrouwen met platte schoenen rondlopen (itt Caviar de la nuit bvb).
Ik denk dat wij er rond 21u waren, en het eerste wat me opviel was de drukte. Er waren zo'n 80 koppels, en dat was eigenlijk gewoon veel. Ook qua looks zéker niet te klagen. Zeker 80% van de mensen die er waren zou ik zeker als knap tot zeer knap omschrijven. Ook veel minder het stereotype dat ik had verwacht (niet allemaal fitness-goden, niet vol tattoo's/piercings, ...), maar heel gewone mensen.
Eenmaal op de dansvloer aangekomen wat onwennig iets gedronken, uiteindelijk kan je de nieuwelingen er wel uit halen en wat gebabbeld met andere mensen. Allemaal heel vriendelijk en totaal niet dwingend. Het is wel heel grappig als er 2 koppels dan plots zeggen "ja, seg, wij gaan ff een kamer ontdekken he". Dan eens de "speelkamers" gaan bekijken. Er zijn daar 3 speelkamers op hetzelfde verdiep als de dansvloer, 1 SM-kamer boven en dan beneden nog een sauna waar ook wat bedden staan. Dat bleek eigenlijk vrij weinig voor 80 koppels imo. Wij zochten dus een plek voor ons 2 en toch een aantal keren langsgeweest wanneer alles eigenlijk "volzet" lag. Uiteindelijk dan toch een plek gevonden (naast 2 andere koppels) en geen enkele keer benaderd geweest ofzo. Wel heel spannend als er mensen kunnen kijken/je zelf ook kan kijken. Maar door de donkere kamers is dat kijken vooral fantaseren eigenlijk. Je ziet eigenlijk niet heel veel.

Samenvatting van de avond: het is wat onwennig, het is ook gewoon héél lang geleden dat wij nog "gedate" hebben, bijgevolg is contact leggen met wildvreemden ook gewoon wat onwennig. Maar eens gewend is het eigenlijk wel echt een geslaagde avond geworden en zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn hier gisteren ook naartoe geweest. Onze ervaringen waren toch wat anders.
Bedankt voor de review. Nog een vraagje, wat voor muziek werd er gespeeld?

Wij zoeken iets waar dat aspect een beetje onze smaak is, aangezien we eerder wat willen feesten en teasen zonder meteen in de volle actie te duiken.

Bedankt voor de review. Nog een vraagje, wat voor muziek werd er gespeeld?

Wij zoeken iets waar dat aspect een beetje onze smaak is, aangezien we eerder wat willen feesten en teasen zonder meteen in de volle actie te duiken.
Redelijk normale EDM. Je kan het imo best vergelijken met het gemiddeld lokaal danscafé.
Het was zeker niet heel de tijd hiphop/r&b, en ook niet heel de tijd hardstyle ofzo.

Maar ik kan mij niet uitspreken hoe het in een club zonder specifiek thema is (dus niet <40 jaar).

Wie had gedacht dat ik ooit hier zou posten.

Wij hadden hier van het weekend een ander koppel op bezoek. Kennen we nog niet zo lang, maar leuke klik.
Ineens begon dat meisje erover dat haar vriend een bepaalde fetisj had zo tussendoor.
Nu goed, we lachten daar es mee en dat gesprek ging door.

Toen ging het over kinderen en of we een wens hadden, ik maak een mopje dat we het alleen in de poep doen dus dat dat niet kon.
Ineens de hele serieuze vraag of we dat deden, wat onze fetisjen waren etc…
Ik had echt niet genoeg gedronken voor dat gesprek. Maar enfin, al bij al toch nog een best lang gesprek over gehad en dat was wel echt héél open.

Toen ging het over de eroticabeurs en of we niet mee wilden want zij gingen en das vlakbij. Ik dacht, why not?
Dus we zeggen toe. Ik dacht dat dat gewoon standjes waren waar ge wat prul kon kopen maar daar zijn dus ook volledige shows bleek uit de video’s die ze toen lieten zien van vorig jaar.
Goh ja, dan zullen we wel zien zeker? :laugh:

Iets erna ging het over een event waar ze naar toe gingen. Gemaskerd in lingerie iets eten met de mogelijkheid erna om van alles te doen, maar dat gingen ze niet doen.
De toelating was best streng want je moest foto’s enzo sturen. En we zouden daar zeker binnen geraken dus of we niet mee wilden.
Ik heb gezegd dat ik es ff de eroticabeurs wil afwachten want das nu wel direct heftig en ik was niet echt op die vraag of gesprek voorbereid.

Ik heb hier nu 0,0 ervaring mee, maar ik ben nu toch niet mis dat ik daar precies meer achter zoek? :unsure:

Ja, we zullen dus zien wat het geeft. Vind al ne hele stap om naar zo ne show te zien, laat staan met een ander koppel.
Ga daar zeker niet liggen swingen, is zelfs nog nooit in mijn gedachte opgekomen.
Benieuwd wat vrijdag nog brengt :lol:

Ja, we zullen dus zien wat het geeft. Vind al ne hele stap om naar zo ne show te zien, laat staan met een ander koppel.
Ga daar zeker niet liggen swingen, is zelfs nog nooit in mijn gedachte opgekomen.
Benieuwd wat vrijdag nog brengt :laugh:

Zal wel goed meevallen, je moet in alles een eerste stap zetten. Wie weet waar het eindigt... Veel plezier alvast.

Toen ging het over kinderen en of we een wens hadden, ik maak een mopje dat we het alleen in de poep doen dus dat dat niet kon.
Ineens de hele serieuze vraag of we dat deden, wat onze fetisjen waren etc…
Ik had echt niet genoeg gedronken voor dat gesprek. Maar enfin, al bij al toch nog een best lang gesprek over gehad en dat was wel echt héél open.

Toen ging het over de eroticabeurs en of we niet mee wilden want zij gingen en das vlakbij. Ik dacht, why not?
Dus we zeggen toe. Ik dacht dat dat gewoon standjes waren waar ge wat prul kon kopen maar daar zijn dus ook volledige shows bleek uit de video’s die ze toen lieten zien van vorig jaar.
Goh ja, dan zullen we wel zien zeker? :laugh:
Goh, zo'n open gesprekken zouden wij ook wel eens willen hebben ... als koppel dan🙂. Lijkt me enerzijds wel interessant en tegelijk een beetje opwindend. Helaas nooit verder geraakt dan wat praat mannen onderling. Conclusie daaruit is dat mannen toch vaak andere verlangens en fantasieën hebben dan vrouwen. En dan heb ik het niet alleen over het cliché van een triootje.

Welke leeftijden vind je eigenlijk in parenclubs?

Varieert van club tot club en van dag tot dag. Doorsnee clubs met een ietwat normale planning zie je vaak op zaterdag ietwat jonger volk, zondag vaak ouder volk en op vrijdagen een mix, maar dat kan heel snel switchen afhankelijk van wat het doelpubliek is en of er themadingen zijn.

Welke leeftijden vind je eigenlijk in parenclubs?
Ik gok dat uw vraag eerder is "komen daar ook jongere mensen?"
Er zijn ondertussen wel een aantal initiatieven voor jongere (lees <40). Denk hierbij aan Young Secrets, Caviar de la nuit, Breek de nacht, ...
Dat zal wel een heel ander publiek geven dan een normale avond.

Zo dachten ze allemaal vooraleer ze begonnen 😉 (en ik zeg dit eigenlijk niet als grap).

Conclusie daaruit is dat mannen toch vaak andere verlangens en fantasieën hebben dan vrouwen.
En wat moge dat dan allemaal zijn?
Onder mannen wordt daarover wel al eens gesproken en hetgeen wat ik te horen krijg is uiteindelijk altijd: 'oh, graag met die, en met die of met die'.
Dus eerder fantasieën over onbereikbare collega's of vriendinnen binnendoen (gewoon apart) dan echte buitensporige ideeën.

Goh, zo'n open gesprekken zouden wij ook wel eens willen hebben ... als koppel dan🙂. Lijkt me enerzijds wel interessant en tegelijk een beetje opwindend. Helaas nooit verder geraakt dan wat praat mannen onderling. Conclusie daaruit is dat mannen toch vaak andere verlangens en fantasieën hebben dan vrouwen. En dan heb ik het niet alleen over het cliché van een triootje.
Ik denk dat je nog stevig zou verschieten van de fantasieën van veel vrouwen :). Het is gewoon voor vrouwen heel vaak een taboe om daar over te praten. Sinds wij veel opener daarover zijn beginnen praten, is er in elk geval veel veranderd...

Wat mij ook opviel bij een club, is het plotse besef dat iedereen die daar rond loopt, ook effectief seks wil (daarom niet met u). Dat geeft zo'n andere vibe dan je gewoon bent.

Van de swingerskoppels die ik ken, kwam het initiatief om daarmee te beginnen in de meerderheid van de gevallen van de vrouw. Vaak omdat vrouwen in een heterorelatie toch ook seks met vrouwen willen (proberen) onder andere.

Onder mannen wordt daarover wel al eens gesproken en hetgeen wat ik te horen krijg is uiteindelijk altijd: 'oh, graag met die, en met die of met die'.
Dus eerder fantasieën over onbereikbare collega's of vriendinnen binnendoen (gewoon apart) dan echte buitensporige ideeën.
Grappige is dat wat ik tot nu toe over de jaren heb gehoord helemaal niet zo buitensporig is. Van wat ik me kan herinneren :
  • Natuurlijk zijn er de fantasieën over andere vrouwen. Vriendinnen, collegas, buurvrouwen , schoonzussen, bekende mensen. Maar op dat gebied vermoed ik dat vrouwen ook wel gelijkaardige fantasieën hebben over mannen.
  • Dan de bekende triootjes met 2 vrouwen. Waar ik me dan afvraag of ze voldoende uithouding hebben om 2 vrouwen te bevredigen ;)
  • Vaak terugkomend is meer het teasen en showen van hun eigen vrouw/vriendin. Dat ze zich sexy kleedt, beha-loos, diep decollete, korte rok etc., inclusief bijhorende nippleslip, down blouse view en zo. Of topless/naakt gaan op het strand, sauna of zwembad. Nu zijn dit al dingen die wel al iets vaker gebeuren (ook bij mensen die ik ken), maar meestal beperkt tot op vakantie zodat enkel vreemden een mooi uitzicht hebben. Wat ik hoor is dat mannen dit moois ook graag zouden showen aan vrienden, collegas, familie ... wat voor de meeste vrouwen blijkbaar not-done is. En natuurlijk als de ene man dit aan anderen gunt, dan hoopt hij natuurlijk dat anderen hem dat ook gunnen :) Nu durven mannen onderling wel eens een stiekem genomen foto tonen, maar verder dan dat gaat het meestal niet.

Vanuit mijn eigen ervaring is dit wel een puntje waar sommige vrienden/kennissen wel wat jaloers zijn.
    Er zijn ondertussen al wel wat mannen die een leuke downblouse view hebben gehad van haar.
    Meestal wel met BH, een enkele keer zonder.
    Mijn vrouw zou er ook geen probleem mee hebben om topless of naakt te gaan met vrienden er bij.
    Alleen is dat een beetje "awkward" als zij bijvb. als enige vrouw topless gaat op het strand als vrienden erbij zijn.
    Denk ook niet dat de aanwezige vrouwen dat zouden appreciëren.
    Daarnaast proberen we al langer vrienden te overtuigen eens mee te gaan naar de publieke/prive sauna.
    Zoals je zou kunnen verwachten, hebben de mannen daar geen probleem mee, maar de vrouwen willen dit niet.
    En zelfs zonder vrouw mogen/durven ze dan niet mee omdat hun vrouw er tegen is.
    Dus tot nu toe zijn we enkel maar met mijn schoonzus, haar man en kinderen naar de sauna geweest (publieke sauna zonder kinderen, prive sauna mét kinderen (omdat in vele sauna's kinderen pas vanaf 16 welkom zijn vanwege drukte/lawaai etc.)).
    Mijn vrouw is wel al eens een paar keer met een vriendin naar de publieke sauna geweest, maar dan zonder mannen.
    Blijkbaar vinden die het dus niet zo erg om in publiek naakt te gaan, behalve als er mensen/mannen bij zij die ze kennen.
  • Variant op vorig punt is samen naakt gaan, waarbij er af en toe "per ongeluk" eens een hand verdwaalt.
    Cup a feel van een borst of kont. Tamelijk onschuldig, beetje teasen en flirten.
    Of dat ze een vrouw (vreemde of bekende) volledige mogen insmeren met zonnebrand of een massage geven.
  • Seks met een vrouw waarbij er een aanzienlijk leeftijdsverschil is. Oude bok, jonge blaadje fenomeen.
    Grappige is dat mijn vrouw (mid-40) als fantasie zelf ook liever een oudere man zou willen verleiden (10-20 jaar ouder) dan een jongere man (10-20 jaar jonger).
  • Cockold scenario's waarbij de man toekijkt hoe zijn vrouw verwend wordt door 1 of meer andere mannen.
    Variaties hierop waren een glory hole of blinddoeken. Beide waarbij de vrouw dus niet weet met wie ze in actie is.
    Kan dus een vreemde zijn, een buurman, een collega of ...
  • Tot slot wat meer kinky/fetish dingen zoals bondage of sm ... maar ik kan me maar 1 persoon herinneren die hier wel wat voor voelde.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan