BidonTV
Active member
Als in "Even meedoen?"Zit daar een percentje voor ons bij, moest het iets worden?
Denk dat sommige echt een verkeerd beeld hebben over hoe het op een normale manier in de swing wereld er aan toe gaat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als in "Even meedoen?"Zit daar een percentje voor ons bij, moest het iets worden?
Kijken daarentegen gaat doorgaans wel in de swingerswereldAls in "Even meedoen?"
Denk dat sommige echt een verkeerd beeld hebben over hoe het op een normale manier in de swing wereld er aan toe gaat.

Discreet publiek is vaak welkom, langer als een minuutje ookHoe zie je dat concreet, een percentje van een geconsumeerde partnerruil?
Een minuutje mogen meekijken?![]()

Discreet publiek is vaak welkom, langer als een minuutje ook![]()
We snappen het probleem.Ik ga mij stilletjes terugtrekken uit dit topic![]()
Die zullen er ook wel zijn... Voorzichtig zijn is de boodschap![]()
Daten lukt het nog vlotter onderling dan tussen alle singles op het datingtopic!Dank jullie ;-)
Jullie zien er ookuit!

Booka, nooit geleerd dat dat zo niet werkt?Ik ga mij stilletjes terugtrekken uit dit topic![]()
Eenmaal, op de harde manier.Booka, nooit geleerd dat dat zo niet werkt?
daten als koppel is dan ook waanzinnig plezantDaten lukt het nog vlotter onderling dan tussen alle singles op het datingtopic!
Have fun, guys!

tips nodig? laat maar weten heIk zou echt wel eens zo een parenclub willen bezoeken maar alleen is dit echt te awkward, no-go...
Vandaar op zoek via een datingsite om zo iemand te ontmoeten die hier ook wel benieuwd naar is.

Gij begint mij meer en meer te doen denken aan Wim Opbroucktips nodig? laat maar weten he![]()
.Open met haar over communiceren en haar gedacht erover aanvaarden?Tips om de vrouw te overtuigen?![]()

En vooral zien dat je met 2 op dezelfde lijn zit wat betreft grenzen,...Open met haar over communiceren en haar gedacht erover aanvaarden?![]()

Het swingpaleis klinkt ineens heel dubieus.Clubs zijn allemaal gesloten en maar goed ook. De gemiddelde swinger blijkt een redelijk loopje te nemen met de Corona-maatregelen![]()
Denk dat dit wel in het algemeen over de hele bevolking gezegd kan worden.Clubs zijn allemaal gesloten en maar goed ook. De gemiddelde swinger blijkt een redelijk loopje te nemen met de Corona-maatregelen![]()