Path Of Exile 2

PC Nvidia users, er is een nieuwe nvidia driver sinds gisteren met ondersteuning voor POE2.
Dus misschien voor zekerste toch al updaten ;)

Wilde hem ook binnenhalen binnen een paar uurkes, maar zal dus noppes worden?
Preloaden kan al. Heb het 2u geleden ook aangezet om te downloaden en is net klaar (via steam).
Of de servers het allemaal gaan aankunnen vanavond, dat is wel een ander paar mouwen. :unsure: Hopelijk draait het soepel eens je door de queue heen bent

Speel al sinds open beta elke league van PoE 1 en moet zeggen ben niet hyped voor de 2.
Heb eigenlijk geen zin in een nieuw spel, wil gewoon PoE 1 blijven spelen.

Maar als hardcore speler is de community al kleiner in een league om die dan nog eens te splitsen, meh

Zit nog steeds bij mijn ouders. Ik zal het hier wat in de gaten houden om te zien of ik me moet haasten of niet 😉

Is begonnen met unpacken nu op steam. Downloaden ging heel snel maar dat unpacken is blijkbaar ook nog een pak werk. Gaat niet klaar zijn tegen 20u aan dit tempo.

Was te verwachten eh

Wat wel een beetje belachelijk en voor mij amateuristisch overkomt is dat het blijkbaar komt omdat ze nog vlug een fix voor database problemen moeten implementeren. Daar hebben ze dus de game 3 weken voor uit gesteld en een uur voor het live gaat werkt het dus blijkbaar nog niet.

Dat de servers plat gaan door de vele gamers die willen spelen ok maar op deze manier :s

Wat wel een beetje belachelijk en voor mij amateuristisch overkomt is dat het blijkbaar komt omdat ze nog vlug een fix voor database problemen moeten implementeren. Daar hebben ze dus de game 3 weken voor uit gesteld en een uur voor het live gaat werkt het dus blijkbaar nog niet.

Dat de servers plat gaan door de vele gamers die willen spelen ok maar op deze manier :S
dat is idd belachelijk dan uitstelen en dan nog problemen.

Klagen over een EA games release dat issue heeft imagine... xD
Zijt keer blij met alles wat die mannen daar aan het doen zijn voor jullie gezellig luie avondje gamen.

Klagen over een EA games release dat issue heeft imagine... xD
Zijt keer blij met alles wat die mannen daar aan het doen zijn voor jullie gezellig luie avondje gamen.
het mag toch gezegd worden uitstellenen dan nog niet werken, niet dat ik verwachte dit weekend te spelen maar het niet benooemen omdat ze zo veel doen nee.

Als je nu iets aankoopt het word uitgesteld en je krijgt het later en het werkt dan nog niet naar behoren mag je dit toch wel aankaarten.

Nu soit in queu

Terug
Bovenaan