Path Of Exile 2

Cyberkef

Shinigami
Crowdfunder FE
poe2.png

release: 6 december 2024 (early access)
genre: MMORPG
dev: Grinding Gear Games

/!\ free-to-play

Path of Exile 2. Met co-op tot 6 spelers.

Path of Exile 2 takes place in the land of Wraeclast, a dark continent populated by unique cultures, ancient secrets, and monstrous dangers. A sinister threat, long thought destroyed, has begun creeping back on the edge of civilisation, driving people mad and sickening the land with Corruption.

Completing the campaign is just the beginning. The endgame includes countless areas in different biomes, powerful crafting, challenging bosses, unique encounters and much more. Unlock new paths and explore further into the world. Each of the more than 100 endgame maps has its own boss fight and modifiers that enable revamped versions of many of Path of Exile's past leagues. While their mechanics are familiar, the monsters, bosses, rewards and progression are all new.

Was te verwachten dat dit niet meer dit jaar ging komen.
Voor Blizzard wrs een geschenk, want oof dit was andere koekenbak amai xD

Komt voor een gratis spel toch aardig dicht in de buurt van een €70 Diablo hoor. Straf.

Wou net ook nog iets posten nu dat ik alles nog eens uitgebreid bekeken en opgezocht heb.
Ze komen niet aardig dicht in de buurt, maar springer er gewoon overheen alsof D4 er niet staat.

Hoeveel diepgang zit hier weer niet in, veel van de changes die ze doen aan de al reeds bestaande mechanics zijn echt wel goed.
Spel ziet er prachtig uit grafisch en die animaties zijn echt mooi om zien. Voor de rest ziet ge vaak dingen terug komen die D4 ook doen, maar gewoon anders en tbh beter...

Dom voorbeeld: D4 heeft Lillith Althars die ge moet zoeken en dan krijg je een permanente stat bonus. Terwijl PoE2 zegt, wat als we nu eens een dungeons met unieke bosses maken die als reward naast loot ook een item droppen die je character een permanente stat bonus geeft.

Welk van de twee is leuker, ik heb in D4 eigenlijk nooit echt specifieke dungeons gaan doen om aspects te unlocken die toch maar de minimum stats geven. Maar als dungeons echt coole bossen hebben en ook loot + nuttig rewards geven, dan hell yeah laat maar komen!

Over bosses gesproken, 600 mobs en 100 unieke bosses. OOOF, heeft D4 eigenlijk wel 100 unieke mobs met bosses gecombineerd?

Dit zijn nu gewoon de eerste zaken dat in me op kwamen, maar damn, ik ben wel hyped hiervoor nu :p

Krijgt ook couch co-op.

Path of Exile 2 will feature Cross-play and Cross-progression, bringing the console version into the same realm, with the same support, as the PC version. Path of Exile 2 also introduces an exciting new feature: couch co-op.

Ben ik de enige die het verdacht stil vind? En tegelijk een beetje op hete kolen zitten? :)
Early acces ging beginnen op 15 november maar voorlopig is het heel stil met de verdere info, en dat met geen 4 weken meer te gaan.

Buiten het feit dat er op hun steam page een bericht is gezet op 1 october dat we heel binnenkort een livestream zouden krijgen met meer info.
En een artikel nav de Tokyo game beurs. (link hieronder)

Ze doen ook wat geheimzinning rond de toegang, wat ook al raar is want een early acces is normaal gewoon betalen en joinen.
Dus het klinkt meer al een closed beta dan early acces op die manier.
Speculaties zijn ofwel een supporter pack kopen ofwel gratis toegang indien men al x aantal geld heeft uitgegeven aan packs in POE1.

En ze hebben blijkbaar al laten doorsijpelen op de beurs dat er maar 3 acts zouden zijn om te starten ipv de 6 die Chris altijd aanhaalde voor Early acces, wat spijtig is maar langs de andere kant sneller end game.

De link hieronder van De tokyo game beurs ga je moeten vertalen naar engels met de chrome translate optie.

Alleszins alles op alles zetten voor die toegang tot early acces :biglaugh:

Beetje gameplay vanop de braziliaanse game show:

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die het verdacht stil vind? En tegelijk een beetje op hete kolen zitten? :)
Early acces ging beginnen op 15 november maar voorlopig is het heel stil met de verdere info, en dat met geen 4 weken meer te gaan.

Buiten het feit dat er op hun steam page een bericht is gezet op 1 october dat we heel binnenkort een livestream zouden krijgen met meer info.
En een artikel nav de Tokyo game beurs. (link hieronder)

Ze doen ook wat geheimzinning rond de toegang, wat ook al raar is want een early acces is normaal gewoon betalen en joinen.
Dus het klinkt meer al een closed beta dan early acces op die manier.
En ze hebben blijkbaar al laten doorsijpelen op de beurs dat er maar 3 acts zouden zijn om te starten ipv de 6 die Chris altijd aanhaalde voor Early acces, wat spijtig is maar langs de andere kant sneller end game.

De link hieronder van De tokyo game beurs ga je moeten vertalen naar engels met de chrome translate optie.

Alleszins alles op alles zetten voor die toegang tot early acces :biglaugh:
Zullen wel zien ik zoek er bewust ook niet veel over op, maar die 4 weken kunnen niet snel genoeg voorbij zijn.

Bah was te denken he, ik had het al aangegeven dat ik het verdacht stil vond.
Soit lets hope dat het alleen maar beter kan zijn :)

Terug
Bovenaan