Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is idd door sony bullshit.Net ontdekt dat de stashstabs die ik op pc gekocht heb, niet werken op ps5. Blijkbaar zou ik ze op PS5 ook nog is moeten aanschaffen, wat een zever. Cross-Play is in dit geval toch waardeloos? Ligt blijkbaar aan de hebzucht van Sony en niet aan GGG...

Oké thx , zal het morgen eens bekijkenProbeer voor 'resolute technique' te gaan. Geen accuracy meer nodig maar je kan wel niet meer critten
Een ranged class is het beste Melee classes zijn nog niet echt optimaal in vergelijking met ranged classes.Eerste keer zo een game proberen. Welke class raden jullie aan?
Je kan die gebruiken om tijdens een map terug naar town te porten om gear te switchen/flasks te refillen. Dood = xp loss en map fragment kwijtben ik nu correct dat als je dood gaat in een map dat je geen extra kans meer krijgt, de andere portals zijn direct dicht? beetje raar vind ik zelf ... er zijn mobs die nog altijd oneshotten, dus dan ben je dik gescheten..
snap dan wel niet waarom er nog altijd 6 portals verschijnen bij het openen van een map als je die toch niet kan gebruiken...
Heb de game gerefund, na te lezen dat in PoE1 er ook al lang issues rond waren zonder oplossing.
Hier heb ik geen zin in tbh, game 2 keer geboot en twee keer moeten hard resetten, Witcher 3 en MH: World runde perfect.
Tis iets bijzonder raar, ken nog mensen met AMD die niks van issues hebben. Maar als je het dan online op zoekt zie je er heel veel klachten over. Zijn ook tickets van bij GGG zelf enzo, dus snap dan echt niet waarom dat bij anderen wel werkte en bij degenen dat het niet werkte toch allemaal AMD users zijn.Hier zelf geen problemen. Amd cpu en Nvidia gpu.
Gisteren nog een paar uurtjes gespeeld.
Hopelijk snel een fix voor jou.

(als warrior). Ging ineens veel vlotter natuurlijk. Daarna ook mijn 2de Ascendency vrij simpel kunnen halen (was ook wel al overlvled maar toch). Nu begonnen aan Act 1 Cruel. LETS GO!