Path Of Exile 2

Gisteren eindelijk eens gekeken op de trademarkt en een wapen kunnen vinden die mijn DPS van 700 naar 1800 bracht 😅 (als warrior). Ging ineens veel vlotter natuurlijk. Daarna ook mijn 2de Ascendency vrij simpel kunnen halen (was ook wel al overlvled maar toch). Nu begonnen aan Act 1 Cruel. LETS GO!
Hoe werkt die trademarkt eigenlijk want vind ook geen betere wapen , nu bezig in cruel.
Wel op ps5.

Op de website: https://www.pathofexile.com/trade
Daarin wat zoeken met de filters wat belangrijk is voor jou. Je ziet ook wat ze vragen, meestal exalted orb. Dan op de whisper knop drukken rechts om die persoon ingame te contacteren. En dan wachten tot die jou invite. Is blijkbaar de etiquette dat je wel moet wachten tot ze jou inviten :p. Gaat echt wel vlot.

Op de website: https://www.pathofexile.com/trade
Daarin wat zoeken met de filters wat belangrijk is voor jou. Je ziet ook wat ze vragen, meestal exalted orb. Dan op de whisper knop drukken rechts om die persoon ingame te contacteren. En dan wachten tot die jou invite. Is blijkbaar de etiquette dat je wel moet wachten tot ze jou inviten :p. Gaat echt wel vlot.
Nen echte pro aan het worden!

Langzaam gaan we vooruit ! :-) nog niet zoveel tijd gehad. Maar iedere keer als je het opstart ben je wel voor even vertrokken ! Moet er nog niet aan denken om op die markt te gaan kijken lol !

Nieuwe patch is net uit met wel wat serieuze aanpassingen zoals bijvoorbeeld tot 50% minder kosten om te respeccen.

En ik ben er eindelijk ook eens aan kunnen beginnen, ondertussen level 45 en op einde van act 3 normal.
Maar voorlopig nog geen succes met die trial of Chaos van act 2.

Hier weer in dezelfde valkuil gelopen, gezien ik vaak (te) veel builds wil uitproberen.

Monk tot level 22 en Act 2 gebracht.
Daarna even paar levels Witch en Ranger gespeeld. Maar momenteel met Warrior bezig (level 12 ergens).

Ben nog niet zeker of ik Warrior verder ga spelen of toch terug switch naar Ranger.

Zijn er hier die Light Arrow Deadeye of Titan/Warbringer spelen?

Pfoe gisteren toch een stevig goede loot drop gehad in de vorm van een amulet. Plots raas ik door alles door een beetje veel spirit, intelligence, strenght en dex meer te hebben. Nog wat gemiste optionsl bosses doen voor ik act 3 eindig.

Raden jullie dit spel aan om lekker te unwinden savonds? (Pc met controller op de tv). Vroeger deed ik dat met D3, eindeloos MOB’s slayen. Maar heb wat schrik met PoE 2 omdat ik overal lees hoe moeilijk het wel niet is, en ik ben redelijk casual

Raden jullie dit spel aan om lekker te unwinden savonds? (Pc met controller op de tv). Vroeger deed ik dat met D3, eindeloos MOB’s slayen. Maar heb wat schrik met PoE 2 omdat ik overal lees hoe moeilijk het wel niet is, en ik ben redelijk casual
Ik vind het voorlopig goed meevallen. In het begin was het aanpassen dat je wat voorzichtiger moet spelen vergeleken met Diablo, dat wel. Zit nog maar midden act 1 maar sterf momenteel zelden bij bazen.

Eens beginnen vanavond. Ik hoop dat je deze game gewoon kan spelen zonder dingen op te zoeken.

Ik ontdek het liever zelf maar ik vrees dat die game vooral opzoeken is voor de juiste builds

Eens beginnen vanavond. Ik hoop dat je deze game gewoon kan spelen zonder dingen op te zoeken.

Ik ontdek het liever zelf maar ik vrees dat die game vooral opzoeken is voor de juiste builds
Dat hangt van jezelf af. Wil je echt een super efficiënte build, moet je opzoeken. Wil je je gewoon amuseren en al doende leren, kan dat ook.

Ik speel het op die laatste manier. Geen perfecte build maar het werkt en ik amuseer me.

Ik ben ook aan spelen zonder een guide, en heb zelfs bijna niets moeten respeccen.
En dan nog met wat lijkt als 1 van de minder populaire classes op dit moment, ranger pathfinder. (poison build)
En dan nog in SSF. Ik doe geen trading.
Cruel mode ondertussen, na een uurtje of 25 spelen in normal mode.

Wellicht zijn er optimalisaties aan mijn build, maar zolang ik verder geraak ist allemaal ok voor mij.
Vooral op het gebied van de support gems zullen er wellicht betere opties zijn die ik op dit moment zelf nog niet zie.

Eens in mapping zal het wel duidelijk worden of ik mezelf pijn heb gedaan door naar geen builds te zien :)

Laatst bewerkt:
Ach ja, der moet nog heel veel balancing gebeuren. Een goeie build vandaag kan morgen zwaar generfed worden en omgekeerd.
Ik lig nu nog niet wakker van builds.

Mijn 12 jaar oude poe-account is op ingebroken een week voor early access -_- (ik speel al 10 jaar via steam, maar origineel gewoon met stand alone met user/pw, en heb dat pw nooit veranderd)
(paar mirrors, mijn eternal orb, mageblood, paar legacy IIQ items, al mijn divines etc stolen vanop standard).

Maar worst of al, GGG heeft DERNA mijn account locked en probeer nu al bijna 3 weken access te regainen, zodat ik poe2 kan spelen :(

Altijd 4-5dagen tussen elke mail, echt perfecte timing wel. Zit nu in de stap dat ik purchases moest proven (echt handig, als meeste van mijn purchases van voor 2018 zijn). Volgens de threads die ik lees, stellen ze soms ook de vraag in welke guild etc ge zit.
Ik weet dat ik in de 9lives guild zit (unalacrima, al mijn chars hebben Lac als suffix), maar wat is de naam van de poe1 guild eigelijk? :p 9lives? is die renamed naar beyond ofzo? wat is de tag?

Laatst bewerkt:
Ben begonnen ermee. Was wel bugged begin kon me character niet kiezen.

Kan je character aanpassen?

Tis wel overweldigend. Vooral de skill three en 0 info

Mijn 12 jaar oude poe-account is op ingebroken een week voor early access -_- (ik speel al 10 jaar via steam, maar origineel gewoon met stand alone met user/pw, en heb dat pw nooit veranderd)
(paar mirrors, mijn eternal orb, mageblood, paar legacy IIQ items, al mijn divines etc stolen vanop standard).

Maar worst of al, GGG heeft DERNA mijn account locked en probeer nu al bijna 3 weken access te regainen, zodat ik poe2 kan spelen :(

Altijd 4-5dagen tussen elke mail, echt perfecte timing wel. Zit nu in de stap dat ik purchases moest proven (echt handig, als meeste van mijn purchases van voor 2018 zijn). Volgens de threads die ik lees, stellen ze soms ook de vraag in welke guild etc ge zit.
Ik weet dat ik in de 9lives guild zit (unalacrima, al mijn chars hebben Lac als suffix), maar wat is de naam van de poe1 guild eigelijk? :p 9lives? is die renamed naar beyond ofzo? wat is de tag?
Ik ben Chindi daarin
Ben begonnen ermee. Was wel bugged begin kon me character niet kiezen.

Kan je character aanpassen?

Tis wel overweldigend. Vooral de skill three en 0 info
Bedoel je bv haarkleur, geslacht, ... enz kiezen? Nee, dat kan je niet. Ik vind het ook wel een beetje een gemis

Ik zit nog helemaal in het begin me ne lvl11 Witch. Ik heb een quest om naar Ogham Village te gaan, moe ge daarvoor eerst voorbij de Cemetry gaan en Draven (or whatshisname) zijn kont schoppen?

Ik heb de indruk dat dat ne side-mission is maar ik vind niet direct de weg naar Ogham Village.

Terug
Bovenaan