Path Of Exile 2

Ik zit nog helemaal in het begin me ne lvl11 Witch. Ik heb een quest om naar Ogham Village te gaan, moe ge daarvoor eerst voorbij de Cemetry gaan en Draven (or whatshisname) zijn kont schoppen?

Ik heb de indruk dat dat ne side-mission is maar ik vind niet direct de weg naar Ogham Village.
inderdaad, maar om die fight te kunnen starten, moet je eerst 2 side bosses mollen. Die vind je in 2 verschillende crypts in de cementery

Reeds gedaan, zit in Hunting Woods maar ik bleef me maar afvragen of ik nu ne sidemission aan het doen was of niet. :D

Draven en de boss erna waren nie simpel wi, kon enkel winnen door te kiten en mijn frost bombs goed te timen dat ze erover liepen als het knalde.

performance op console begint wel tegen te steken
fps drops, tearing gelijk zot met als gevolg dat je constant eraan gaat en je weet niet eens waaraan.
sommige mappen zijn gewoon onspeelbaar (op ps5 pro dan nog..)

Ik heb vrij intensief gespeeld tot cruel act 2, daar een paar dagen geleden als lvl 57 mercenary doodgegaan op de war caravan richting de finale boss (ik kreeg de mobs niet zo vlot neer). Gestorven zonder een checkpoint tegen te komen, terug gespawnd bij het begin en eigenlijk mijn laptop toegedaan en sindsdien niet meer gespeeld :p ik heb wel het gevoel dat ik het wel wat gezien heb;

performance op console begint wel tegen te steken
fps drops, tearing gelijk zot met als gevolg dat je constant eraan gaat en je weet niet eens waaraan.
sommige mappen zijn gewoon onspeelbaar (op ps5 pro dan nog..)
Inderdaad en het wordt alleen maar erger als je maps begint te spelen. Zeker in groep en bij bazen...

Wie kan ik vanavond toevoegen om toegang tot de guild te vragen? Wel een vreemd systeem om dit enkel via een invite te kunnen vinden.

Wie kan ik vanavond toevoegen om toegang tot de guild te vragen? Wel een vreemd systeem om dit enkel via een invite te kunnen vinden.
ik, zie sig. Al beloof ik niet dat ik vanavond online ben. Keyboard is gesneuveld. Eerst eens de software van corsair herinstalleren.

Jammerlijk genoeg zijn er ook nog niet veel members

Alé de boss is neer gegaan deze middag. Verassend genoeg speelt PoE 2 op 1 of andere manier vlotter voor mij via controller dan muis en toetsenbord

Alé de boss is neer gegaan deze middag. Verassend genoeg speelt PoE 2 op 1 of andere manier vlotter voor mij via controller dan muis en toetsenbord
Was hier al eens vermeld dat het van begin af opgebouwd is met controller in gedachte. Kwestie dat ze Diablo volledig afmaken.

Weet er iemand hoe ik kan opvolgen welke rewards ik gemist heb in vorige acts? Vroeger typte je /passives en je zag alles maar nu is dat niet meer het geval. Er zijn ook rewards zoals +30 spirit of +10% cold res en ik "denk" dat ik die al behaald heb maar ben niet zeker.

Vind het ook niet terug op Google. Eén iemand op redit zegt dat as het nog in't wit staat dat het nog te doen is maar heb dat opnieuw gedaan en dat klopt dus niet. Ik denk dat ik wat heb laten liggen in de normal 3 Acts maar geen idee hoe ik het kan terugvinden.

Weet er iemand hoe ik kan opvolgen welke rewards ik gemist heb in vorige acts? Vroeger typte je /passives en je zag alles maar nu is dat niet meer het geval. Er zijn ook rewards zoals +30 spirit of +10% cold res en ik "denk" dat ik die al behaald heb maar ben niet zeker.

Vind het ook niet terug op Google. Eén iemand op redit zegt dat as het nog in't wit staat dat het nog te doen is maar heb dat opnieuw gedaan en dat klopt dus niet. Ik denk dat ik wat heb laten liggen in de normal 3 Acts maar geen idee hoe ik het kan terugvinden.
Als je kijkt op de map (normaal u) zie je icoontjes naast een zone staan. Is die nog wit, heb je die nog niet gedaan. Grijs wel

Als je kijkt op de map (normaal u) zie je icoontjes naast een zone staan. Is die nog wit, heb je die nog niet gedaan. Grijs wel

Mijn ogen zijn niet van de beste in contrasten en ik zie eerlijk gezegd het verschil amper of niet.

BTW, heb je een vriendschapsverzoek verstuurt, raar dat je niet rechtstreeks de guild kan zoeken en vragen om erin te mogen.

Downloading... Ben benieuwd! Veeleer iemand die Grand Strategy speelt op pc, maar de complexiteit trekt me wel aan.
En ziet er wel heel mooi en atmosferisch aan. 30€ is ook een mooie prijs ookal is het in de toekomst gratis. Studios die zulke games maken verdienen het wel.

Kga wel enkel voor de campaign spelen wss, ben niet hardcore genoeg voor het hele endgame gebeuren.

Wauw, wat een spel, mooi moeilijk maar eerlijk. Geen feest zoals D4... Blij dat ik dit kocht. Sfeer zit top, controller ook.
Top! Lvl 5 nu en van plan er rustig in te gaan en nog veel te sterven!

Mijn eerste uncut spirit gem gevonden, maar ik ben onzeker waarvoor ik het moet gebruiken. Ne snelle google search levert niks op, behalve da ge blijkbaar maar beter de juiste keuze maakt. Rest me enkel de vraag wat de juiste keuze is voor iemand die een Witch speelt. :unsure:

Raging Spirits ofzo? Ik zie veel comments over die skill en ik heb Fire Wall in mijn spells (om mijn Bonestorm wat vurig te maken).

Mijn eerste uncut spirit gem gevonden, maar ik ben onzeker waarvoor ik het moet gebruiken. Ne snelle google search levert niks op, behalve da ge blijkbaar maar beter de juiste keuze maakt. Rest me enkel de vraag wat de juiste keuze is voor iemand die een Witch speelt. :unsure:

Raging Spirits ofzo? Ik zie veel comments over die skill en ik heb Fire Wall in mijn spells (om mijn Bonestorm wat vurig te maken).
Raging spirits is zalig. Fire wall opzetten en de skulls die raging spirit summoned blazen de vijanden weg.

Terug
Bovenaan