Path Of Exile 2

Nog geen enkele crash gehad op pc, op +- 60 uurkes spelen.

Maar er zijn wel veel issues met die laatste gen Intel processors, ook met andere games dus misschien ligt het issue daar met een nieuwe pc.

Die lootfilters zijn officieel nog niet uit via neversink/Filterblade, ook niet voor pc.

De lootfilters die we nu gebruiken via GitHub download is de test versie die normaal gezien binnen een week verder ook officieel te downloaden is. (Die versie op GitHub veranderd ook om de 2-3 dagen momenteel) En voor poe1 was die ook bruikbaar op ps5 dus zal wel komen.
Ik heb een 13th gen intel cpu en ook nog geen crashes gehad.

Hoe speelt het eigenlijk op een ultrawide (3440 x 1440)?
Ik denk eraan om eventueel een nieuwe monitor te kopen en dan zal het waarschijnlijk een ultrawide worden

Ik speel ultra wide en het speelt heel erg goed. Zeker dat je life en skillbar in het midden kan centreren.

Heel erg vreemd eigenlijk, want PoE 1 speel ik op de windowed op de helft van mijn scherm.
Ik heb dat eens geprobeerd ultrawide en dat lag me niet, waarschijnlijk gewoon omdat ik al te veel jaren gewoon speelde.

PoE2 ben ik dan direct ultra wide begonnen en was direct goed.

Mis alleen nu wel dat ik geen youtube kan kijken terwijl :p

edit:

Spelen jullie met WASD movement? Allé in ons geval AZE of ZSQD zeker?
Ik had dat eens geprobeerd, maar voelde ongemakkelijk en heb ook geen idee waar ik al mijn knoppen dan zou binden.

Spelen jullie met WASD movement? Allé in ons geval AZE of ZSQD zeker?
Ik had dat eens geprobeerd, maar voelde ongemakkelijk en heb ook geen idee waar ik al mijn knoppen dan zou binden.
WASD van in het begin (ja, dus op een qwerty tb :)) ik gebruik een razer naga dus kan daar skills op binden, werkt het gemakkelijkst voor mij.

WASD van in het begin (ja, dus op een qwerty tb :)) ik gebruik een razer naga dus kan daar skills op binden, werkt het gemakkelijkst voor mij.
Same, maar wel op een azerty :)

alé, mee mijn warrior eerst alleen muis maar dan een merc gerolled en die onmiddellijk QZSD ;) die speelstijl leent zich er ook het meeste toe.
Dodge is nog altijd keyboard hier, maar potions zitten bv op de muis dan. Gewoon schieten is linkermuisknop, grenades rechter. Oil en gas grenades zitten ook op de zijkant, net als veranderen van ammo.

Heel wa van mijn lvl'ing gear zit in gstash, dus het kan gemakkelijk eens uitgeprobeerd worden :D

Gisteren een unique crossbow geloot, dus ik :woohoo: . Bleek het een lvl 1 item te zijn :cry:

mmm ik klik bijna nooit met mijn muis, dat gaat wennen zijn. Ik doe altijd mijn skills met toetsenbord en beweeg gewoon de muis ingehouden klik.

Ik speelde het eerst met muis, maar ik werd er mottig van dat mn character overal liep terwijl ik mn skills spamde. Rond lvl25 dan geswitched naar WASD en dat speelde veel vlotter. Wende er ook snel aan, ondanks dat ik linkshandig ben. Diablo 3 speel ik uitsluitend met mn linkerhand, heb een linkshandige Razer Naga met 12 knoppen aan de rechterkant, heel ideaal voor D3 maar voor PoE2 voelde WASD met muis in rechterhand beter aan.

Qua uniques nog niks nuttigs gehad, slechts 2 items. Eentje was meer geschikt voor ne Dex focused character en de andere is gisteren gedropt, Crown of Thorns, ook fucking nutteloos. lvl45 Infernalist atm, juist begonnen aan Temple of Kopeq.

Laatst bewerkt:
ik stop er mee op console tot ggg er iets aan doet, krijg letterlijk hoofdpijn van mappen door de performance problemen ...
een breach openen op een t15 map met al een aantal skill points geïnvesteerd te hebben in breach is gewoon belachelijk gezien de fps onder de 10 gaat (dat op ps5 pro op ultra performance en niet te vergeten dat ultra performance er spuuglelijk uitziet).

je kan over d4 zeggen al wat je wil maar het draait tenminste op 4k/60fps en heeft nooit deze performance problemen gehad.
als je je game wil uitbrengen op console dan moet je tenminste wel wat moeite doen, no way dat niemand dit niet gezien heeft tijdens interne testen..

Zelfs op mijn PC met een Ryzen 7 7800x3D, RTX 4070 Super en 32 GB RAM heb ik soms framedrops. Vooral als ik Detonate Dead zit te spammen. Tis heel kort maar merkbaar.

Dit is Early Acces...

Hadden ze ook gemeld dat het even ging duren. Binnen een jaar als het uitkomt zal alles wel oke zijn.
Early Acces of niet spel moet wel speelbaar zijn natuurlijk, ik speel op pc dus niet zo een last van wel in stad FPS Drops en bij sommige skills.

Terug
Bovenaan