Path Of Exile 2

Hier een dodge roll cosmetic…

Ben begonnen met een bear Druid. Daarna even geswitched naar frost wolf, maar toch ook niet echt mijn ding en terug respecced naar bear.
Zit nu een beetje in dubio. Verder doen met de druid of opnieuw beginnen met een crossbow build 😅
Ik had hier een sorc gemaakt voor de nieuwe Djinns en wat zijn die sterk.. maar wat een zooitje om naar te kijken. Eens de campaign klaar was dan dan naar een druid gegaan om de planten te wateren... :D Die entangle + thunderstorm build vond ik leuk.
Denk dat het misschien wel een goede league starter is voor de toekomst.

Al die builds die ik wil proberen maar het zal wel voor andere leagues zijn.

Hopelijk dat de endgame rework goed gaat zijn want het is toch echt wel zwak om te mappen voorlopig.
Craften is wtf en currency farmen in maps gaat ook niet vlot want de economie is naar de kloten dankzij de temple exploits.
Heb ook weinig zin om progressie te maken... al je resistances cappen, dan nog item rarity erop krijgen. :sleep:
Ik wil gewoon mobs killen en geen one-shots krijgen van random mobs lol

0.5.0 teaser

Take a first look at our all-new cinematic teaser as we build towards the 0.5.0 launch and join us for GGG Live on May 7 at 1PM PDT at twitch.tv/pathofexile!

De laatste early access League.
Na exilecon (November 7) komt de 1.0

Veel Endgame veranderingen in deze League en 2 nieuwe ascendancies

Laatst bewerkt:
Wie gaat er spelen vanavond en welke build ?
Ben benieuwd naar wat er allemaal anders gaat zijn.

Ben er nog niet helemaal uit welke build ik ga starten.
Oracle druid plant build of een Spiritwalker Tame beast build. Monk moet ik ook nog proberen en kan precies wel sterk zijn deze league.

Initieel wou ik een melee doen maar het zal voor een volgende league worden.

Meestal speel ik een poison pathfinder, maar die is serieus generfed.
Eens zitten rondkijken en ik ga ook een oracle plant druid proberen.
Lijkt precies wel wat op poison pathfinder maar dan met de vines en thunderstorm erop die alles doet boomen.

Enigste nadeel is dat die weinig passive tree defense nodes heeft + en ze ES ook generfed hebben.
Mana kan ook nog een issue zijn op die build.
Dus ik ga wel geen SSF spelen spelen, zodat ik me indien nodig toch iets kan kopen op de AH.

Straks es zien bij GhazzyTV wat voor crazy minion stuff hij nu weer gevonden heeft :D me de vorige keer rotgeamuseerd met zen cocaine ants build (voor de korte periode dat ze geleefd hebben)

Meestal speel ik een poison pathfinder, maar die is serieus generfed.
Eens zitten rondkijken en ik ga ook een oracle plant druid proberen.
Lijkt precies wel wat op poison pathfinder maar dan met de vines en thunderstorm erop die alles doet boomen.

Enigste nadeel is dat die weinig passive tree defense nodes heeft + en ze ES ook generfed hebben.
Mana kan ook nog een issue zijn op die build.
Dus ik ga wel geen SSF spelen spelen, zodat ik me indien nodig toch iets kan kopen op de AH.
Oracle plants heb ik vorige league ook gespeeld en vond het echt super. Heel comfortabel om mee te levelen en voor de endgame ook sterk. Relaxed om mee te spelen. Alles gaat dood voor ze je kunnen bereiken dus heb niet superveel schrik van de ES nerfs hoewel het tijdens het levelen nu misschien wel wat moeilijker zal zijn.
Maar heb er zoveel plezier mee gehad dat ik het opnieuw wil spelen...

Ice shot deadeye lijkt mij ook wel iets maar dat is een build van Fubgun dus ik denk dat er veel mensen die gaan spelen en dan gaan de prijzen weer omhoog.

Straks es zien bij GhazzyTV wat voor crazy minion stuff hij nu weer gevonden heeft :D me de vorige keer rotgeamuseerd met zen cocaine ants build (voor de korte periode dat ze geleefd hebben)
Ja, Ghazzy zijn minion builds zijn goed :D Benieuwd wat hij voor Tame beast spiritwalker gaat maken.

Mmm na men YouTubers es te doorbladeren nijg ik precies toch eerder naar Pohx' PermaFrost+Frag Witch Hunter. Slightly nerfed tov 0.4 maar eh, buiten die funky weaponswitch met zelfde wapen mechanics is het precies minder koppijn inducing dan dodge mechanics :)

Op het gemak hier de campaign aan het doen en in act 3 al 2 divines gehad. Voelt alleszins al fijner aan met de divine drop rate die ze hebben geboost. :p

Ik zit in interlude 2/3 en dus bijna door de campaign.
Was een blast om te levellen met de Druild oracle plant build.
Op elke boss en trial in 1 poging erdoor en dat zonder dat ik specifieke equip nodig hebt.
Zal voor sommigen misschien wel een saaie build zijn, want veel buttons klikken moet je niet doen.

Well nog altijd veel bugs, ik heb een paar boss encounters gehad die niet wouden progressen en waar ik de instance moest resetten om een stukje opnieuw doen.

Ik was zoals vorige League met mijn plant Oracle voor ES gegaan maar armour/ES mix is toch makkelijker in de campaign in deze League. :)

Inderdaad wel meer bugs deze keer. Skill points die ik niet kan gebruiken wanneer ik level. Moet ik steeds eerst teleporteren voor het werkt. Mijn ascendancy points blijven ook staan terwijl ik ze wel heb toegewezen.
Free weekend zal ook voor wat meer netwerk problemen hebben gezorgd.
Al bij al niets echt game breaking bij mij maar je merkt het wel.

Level 51 gisteren geworden met mijn huntress.
Switchen naar de minion build is wel stuk trager, moet echt eens kijken voor wat gear upgrades.

Buiten gisteren 1 crash en serieus wat input delay, valt het allemaal nog mee.
Enkel bij mijn trail, moest ik plots opnieuw beginnen.

Gisteren act 4 and de interludes gedaan en was dan begonnen met wat maps maar kreeg ferm op mijn doos.
Zie ik nu net dat ik per ongeluk mijn wapen heb geswapped en verkocht. :lol:

Terug
Bovenaan