Voor mij een nieuwe PS5 dan !Daarvoor kunt ge 2 keer naar Oasis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij een nieuwe PS5 dan !Daarvoor kunt ge 2 keer naar Oasis.
Ik denk dat je het wat door elkaar hebt gehaald.Microsoft had ook wel een nieuwe console aangekondigd, de diskloze 2 TB series x voor 599. Wat ook een absurde prijs is. Maar idd, zij gooien bij wijze van spreken de handdoek in de ring in de console markt en even later krijgen we deze prijs van Sony. Daarom hebben we concurrentie nodig...
Maar 4k 60 fps en hoger was de belofte al bij de aankondiging van de originele PS5.Opzicht niemand verplicht je om de pro te kopen eh.
Wil je 60 fps 4k koop het. Wil je game pc 4k 60 fps zit je ook aan 800 euro.

Maar 4k 60 fps en hoger was de belofte al bij de aankondiging van de originele PS5.![]()
Stond indertijd zelfs 8k opStaat zelfs op de doos denk ik => is dat dan eigenlijk niet puur consumentenbedrog en dus voer voor rechtszaken vraag ik me af?

Ondersteunt 4K en 60fps, dus dat klopt wel he.Staat zelfs op de doos denk ik => is dat dan eigenlijk niet puur consumentenbedrog en dus voer voor rechtszaken vraag ik me af?

Nu, enkel vergelijken met een GPU is ook oneerlijk. Je moet daar dan ook nog een case, moederbord, ssd, cpu, toetsenbord, muis, psu en ram bijtellen.schandalig 800 euro om performance te halen van een 2020 videokaart die 719 euro koste op launch ( rtx 3080). wie gaat dat nu kopen lol.
en dan ben je nog eens 100 Euro kwijt aan een disk drive.
gohja de meeste halen toch sowieso iets of wat van pc in huis. de gpu is juist het gamen on top hé.Nu, enkel vergelijken met een GPU is ook oneerlijk. Je moet daar dan ook nog een case, moederbord, ssd, cpu, toetsenbord, muis, psu en ram bijtellen.
.
of een zetel 

vergelijkbaar met een 3080 zonder RT. een 3080 met RT, die 4 jaar oud is, zal nog steeds beter presteren dan een ps5 PRO.De GPU is vergelijkbaar met een 3080. Dus een vergelijkbare pc zit je aan veel meer dan 800 euro. Maar idd, je hebt gelijk, de pro is voor een select groep mensen. Uiteindelijk verandert er niks voor ps5 gamers. Zij blijven de keuze hebben tussen performance en fidelity in hun games(Als de dev er 2 modes in steekt). Er verandert voor hen niets. En degene die nog geen ps5 hebben, kunnen nu kiezen. Het is niet dat de ps5 pro games kan spelen dat de normale ps5 niet kan spelen. Dus op zich is het gewoon een extra keuze zoals je met de iphone kiest tussen de gewone versie of de pro versie. En net zoals met de ps4 pro destijds. We weten wel van de insomniac leak dat 1 op 6 verkochte ps4's een pro was(20 mil van de 120 mil). Met deze prijs gaan ze dat wel niet halen met de ps5 pro. Ik zelf twijfel nog voor day 1 of niet. We shall see...
denk eerder figuurlijk omwille van hun enorm zwake first party libary en focus op PC market.Vanwaar komt dat statement trouwens dat Microsoft de handdoek in de ring gooit?
Lees dat hier twee keer op de vorige pagina en ik val volledig uit de lucht.

Volgens Insiders is de gpu vergelijkbaar met een rx 7700xt. Maar heeft de pro duidelijk beter RT. Zo'n kaart kost al rap 440 euro. Dan heb je nog geen SSD (koop maar 1 van 2 TB), cpu, noem maar op. Dus tja, ik ben ook teleurgesteld in de prijs, sowieso, maar alles is wel pokkeduur geworden. En prijzen zakken bijna niet. Dus ergens begrijp ik dat de console duurder is dan 600, maar 800 is dan weer teveel in mijn ogen. Voor die prijs had de Diskdrive er wel mogen in zitten.Deze console is anno 2024 niet meer dan max 600 euro/ 650 inc disk drive waard imo. en dat is performance per dollar al aan de dure kant.
ze beloven 45% meer, geen 3X.Ik ben over het algemeen gewoon teleurgesteld in de huidige generatie consoles.
We gingen nog nooit zo flitsend snel gegamed hebben tegen 60fps met prachtige werelden die nooit eerder gezien waren.
Tot op heden mogen we content zijn met fancy werelden aan 30fps. En dan mag je al van geluk spreken dat je niet te veel frame drops hebt...
En nu beloven ze mij 3x meer rekenkracht voor een dikke smak geld...
3x rekenkracht om wat te doen? De belofte in te vullen die je mij 4j geleden gedaan hebt?
In de hoop dat devs nu wel erin slagen de theoretische hw specs te benutten?
Stanks but no thanks.
Ik denk dat ze eerder redeneren dat ze de ‘console wars’ in Europa al gewonnen hebben tegenover Xbox. Waar ze is in de VS wel nog wat beter kunnen doen.Hahahahahahahahahahahhahahahahhah!
Maar serieus... WTF is die redenering voor 700 dollar -> 800 euro.... Denken ze dat de euro voortaan jaarlijks 10% zakt ofzo? Of is het omdat de ps4 pro "beperkt verkocht" indertijd dat ze denken van "niche doelpubliek, dus extra doorrekenen.."