PlayStation 5 Pro

30th Anniversary Pro en Slim precies beiden al uitverkocht. Kan nog enkel een Portal en Dualsense bestellen.
Gewone Pro wel nog te bestellen.

Niet dat ik van plan was eigenlijk, maar door al die hype hier zit ik precies toch met wat FOMO :p. *must resist*

Ik denk dat het gelukt is om een controller te bestellen :unsure: Eerst een controller besteld met betaling via PayPal. Daar heb ik een mail van gekregen dat deze besteld is. Maar omdat er geen geld op mijn PayPay stond heb ik er nog een besteld met betaling via Bancontact en die betaling is gelukt, maar daar heb ik geen mail van binnen gekregen. Maar ik heb die wel 2 maal bij mijn bestellingen staan. Ik heb nog geprobeerd bij mijn 2de bestelling een console bij te nemen maar niet gelukt spijtig genoeg.

ps-bestelling.png

Uiteindelijk toch de controller kunnen bestellen wat het hoofddoel was voor mij dus happy

Heb nog ff geprobeerd om een bundle vast te krijgen maar helaas, had wel mooi geweest.

Is de PS Portal eigenlijk de moeite?

Ok, dan toch ook maar een controller besteld, kwestie van te kunnen meepraten :D. Wel stom dat je er maar 1 kon kopen. Terwijl het wel lukt om meerdere keren 1 te kopen blijkbaar...

EDIT: De gewone Pro precies ook nog altijd te bestellen. Maar wellicht zit er daar ook niet eens een limiet op.

ik zat maar te wachten in de check out. Bleek dat ik mijn adres niet ingevuld had. Uiteindelijk gelukt voor een gewone controller en een Edge :).

Terug
Bovenaan