Den_John
Member
Maakt niet uit, is voor de collectie. Laat maar weten als je hem niet moet.Pro of slim?
Ik heb een slim, maar weet nog niet of ik die ga gebruiken. Zou dan beter een disc drive bijbestellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt niet uit, is voor de collectie. Laat maar weten als je hem niet moet.Pro of slim?
Ik heb een slim, maar weet nog niet of ik die ga gebruiken. Zou dan beter een disc drive bijbestellen.
Idem xDOk, dan toch ook maar een controller besteld, kwestie van te kunnen meepraten
Ja, ik had dat dus ook voor en da was echt niet duidelijkBleek dat ik mijn adres niet ingevuld had.

De controllers zijn leuk maar niet echt een must-have voor mij. Buiten de nostalgische looks hebben ze geen enkele meerwaarde.
Yeah, tis maar enkel omdat ik een gigantische game verzameling heb en ik die controller wel ergens kwijt kan om naar te kijken xDDe controllers zijn leuk maar niet echt een must-have voor mij. Buiten de nostalgische looks hebben ze geen enkele meerwaarde.
Idem xD
Ja, ik had dat dus ook voor en da was echt niet duidelijk![]()
Kan deze nog bestellen ze.Controllers zijn ondertussen ook uitverkocht
Tuurlijk niet. Voor het Pro pakket had ik het dan wel weer over want dat is écht limited.Er is niks rationeels aan een limited edition. Bewonder wel je mentale weerbaarheid!
Wat ik volledig kan begrijpen!Yeah, tis maar enkel omdat ik een gigantische game verzameling heb en ik die controller wel ergens kwijt kan om naar te kijken xD
Anders had ik deze ook nooit gekocht.
Mijn verstand was nog niet wakker haha, nuja 80 euro... als daar men leven van af hangt nu, dan ist zo goe als dat ik het gehad heb.Tuurlijk niet. Voor het Pro pakket had ik het dan wel weer over want dat is écht limited.
Ja, ik heb de controller even in mijn winkelmandje gehad maar dan zei mijn verstand van hem niet bestellen
Wat ik volledig kan begrijpen!
Ik heb al 2 controllers en moest ik er nog 1 nodig hebben zou ik het waarschijnlijk ook wel gedaan hebben.
Duurt soms even voor het doorkomt. Die PS5 Slim LE stond ook nog te bestellen maar eens ik wou afrekenen kreeg ik toch de melding dat die uitverkocht was.Kan deze nog bestellen ze.
Ahja, dat heb ik niet geprobeerd, ik zag gewoon dat je hem nog kon toevoegen.Duurt soms even voor het doorkomt. Die PS5 Slim LE stond ook nog te bestellen maar eens ik wou afrekenen kreeg ik toch de melding dat die uitverkocht was.