PlayStation Showcase 2021

@bunkerbudy, hebt ge er persoonlijk last van dan of wat? Hoe weet ge überhaupt hoeveel ik speel ?? :unsure:
Ik ging er nu wel van uit dat ge door had, dat ik er gewoon mee aan het lachen was hoor 😂

Zelf speel ik maar om de 3 jaar of zo eens een maand fifa. Maar als ik er aan begin is het echt voor uuuuren per dag, dus kheb ook geen reden van spreken :p

Neh, liever resistance of Killzone reboot. Of als je dan toch een platfomer wil. Remake van jak and Dexter!!!
Killzone (ookal is het niet mijn favoriete reboot optie) lijkt mij echt nog het slimste. Sony kan echt wel een goeie exclusieve shooter gebruiken op zijn platform.

Stel u voor, naughty dog toont the last of us factions. Het ziet er fantastisch uit, heeft zelfs een battle royal mode. Is free to play met battle pass systeem. En dan eindigen ze met: PLAY IT RIGHT NOW! Dat zou epic zijn. Maar gaat helaas niet gebeuren. Maar ik zou factions free to play maken voor PS4/PS5 en pc. Als ze dat goed aanpakken kunnen ze genoeg verdienen op skins,...
Ik verwacht factions reveal en dan 4k 60fps patch voor uncharted 4 en lost legacy vanaf nu beschikbaar .

Verder hoop ik op niet teveel remakes maar eerder reboots .

Laatst bewerkt:
Swat back on topic:

Wa dachten jullie van een nieuwe Sly Cooper, Jak and Daxter of Spyro...

Was er geen gerucht dat Jak terug ging komen? Dan wel niet met ND wss.

De platformer vanavond zal wss die Kenya worden. Die is dacht ik toch niet zover meer van release?

Een sequel die nu effectief gameplay heeft zou wel zwaar awesome zijn. Die setting en storytelling was echt tof, daar konden ze meer mee doen.
Vond deze game best goed, heb em wel bewust pas gekocht als hij €30 euro stond, voor die prijs was dat een top game.

56e202d831cbb.jpeg

Terug
Bovenaan