Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Stiekem wat hoop op nieuwe resistancce, mijn favoriete launch ps3 game
- Remaster van Killzone zou ik ook wel smaken die laatste was niet echt geslaagd.
Aan alle reacties te zien heeft Sony een zee van properties om uit te kiezen, laten we hopen dat over de hele generatie we allemaal elk eens ons goesting gaan krijgen met een paar reboots van franchises en sequels van andere!
Een first person shooter mag ook wel terug komen van Sony zoals sommigen al zeiden hier. Een reboot van resistance zou ik cool vinden. Denk persoonlijk dat het tweede team van guerilla aan socom werkt, maar dan wordt deze first person gok ik. Persoonlijk zou ik socom liever third person willen. Ik ben echt zo benieuwd naar de show! Sony moet gewoon 40 min all in gaan!!!
Als Abandoned plots echt lijkt te zijn en een Silent hill remake/vervolg moet voorstellen, ga ik heel hard lachen na de shitshow die het voorlopig is geweest.
Bloodborne remastered please. Sony weet gvd goed genoeg dat we het willen.