PlayStation Showcase - Mei 2023

skypulse

Well-known member

Playstation Showcase vanavond om 22u. Alvast de officiële stream hierboven geplakt.
Ben nu wel erg benieuwd :love:

Beetje voorspellingen:
Mgs 3 remake
Last of us multiplayer
Hoop Indië games
Vr games
Paar games van Ubisoft-EA-...
Afsluiter Spiderman

*Not actual gameplay* op elke trailer

Goede showcase voor zij die VR2 gekocht hebben. Voor de rest is het echt triestig.

Beetje teleurgesteld. Buiten MGS 3 en Spider-Man 2 persoonlijk weinig bijzonders gezien.

Beetje vreemd dat er zo weinig echte Sony games waren...

Vr was ook terug mager.

Beat saber als grote game. Is al 3 jaar uit ondertussen

Zelfs Spider-Man was een teleurstelling. Precies gewoon meer van hetzelfde. Lag misschien aan de stream maar leek nog een PS4 game.

toch best goed. fall 2023 komen er voor mij veel insta buys

spiderman 2 zag er echt wel next gen uit. super vloeiend, veel meer details, drawing distance+++, veel meer reflecties (zoveel plassen water overal nu :p )

Heb er maar de laatste 20min van gezien. Vroeger waren die shows toch leuker om naar te kijken. Nu is dat gewoon een reeks trailers na elkaar. Beetje cheap geworden.
Is er niks van de aankomende ac´s getoond?
Nieuwe uitbreiding van Destiny was wel onverwacht of was dat al geweten?
Heb ik in de recap op het einde een soort van joystick zien voorbij komen?

Heb er maar de laatste 20min van gezien. Vroeger waren die shows toch leuker om naar te kijken. Nu is dat gewoon een reeks trailers na elkaar. Beetje cheap geworden.
Is er niks van de aankomende ac´s getoond?
Nieuwe uitbreiding van Destiny was wel onverwacht of was dat al geweten?
Heb ik in de recap op het einde een soort van joystick zien voorbij komen?
Mirage had een trailer.

toch best goed. fall 2023 komen er voor mij veel insta buys

spiderman 2 zag er echt wel next gen uit. super vloeiend, veel meer details, drawing distance+++, veel meer reflecties (zoveel plassen water overal nu :p )
Leek me niets dat de PS5 versie van het origineel niet had. Vraag me af of er een verschil gaat zijn tussen de nieuwe gebieden en wat er al in de eerdere games zat. Bij Miles zag je ook dat er veel meer detail zat in zijn “nieuwe” buurt dan wat er voor de rest van de stad te zien was.

Wat me legit boeide:
- Spoederman 2
- Dragon's Dogma 2
- MGS3 remake
- Sword of the Sea

Wat ik een beetje ga opvolgen:
- Marathon van Bungie
- Alen Wake 2
- Phantom Blade Zero

de animaties van spiderman blijven de seller voor mij. doet insomniac games als de beste.
volgens mij zijn er wel wat grafische verbeteringen, raytracing nog beter toegepast etc.
een stream is altijd wat moeilijk, ziet er thuis meestal beter uit.

dragons dogma 2, alan wake 2, mgs3 remake, spiderman 2 en ac mirage ga ik toch zeker kopen.

jammer geen naughty dog, suckerpunch of andere ps studios updates.

Terug
Bovenaan