PlayStation State of Play | september 2024

> State of Play is back tomorrow, September 24! Tune in live for news and updates on more than 20 upcoming PS5 and PS VR2 games from studios around the world.
>
> The 30+ minute show begins September 24 at 3pm PT / 6pm ET | September 25 12am CEST / 7am JST on YouTube and Twitch, and will be broadcast in English and Japanese. See you tomorrow!

Tegenwoordig hou ik mijn verwachtingen vrij laag... Sony speelt ook heel kort op de bal deze dagen. Kijk naar Astro. Aangekondigd, 3 maand later release. En opzich ben ik wel blij met zo'n tactiek, maar we zouden toch graag 1 grote game willen zien zoals bv Ghost 2 of ND titel of Santa Monica titel... omdat het al lang geleden is dat we zo'n klepper gehad hebben...

Enkele onnozele voorspellingen:

Bloodborne remaster/remake/pc
Resident evil Code Veronice remake of 9
Dragon quest 12 trailer
Dino Crisis remake reveal
Final fantasy 9 remake reveal (tis lang genoeg geleden sinds Rebirth en remake deel 3 is nog ver weg)

Minder onnozel / meer waarschijnlijk:
Death Stranding 2
Ghost of Tsushima 2
Blue point hun eerste originele game

Bijna garantie/triestig vooruitzicht:
HZD remake
Herman Hulst huilt openlijk terwijl hij meedeelt dat in een kleine ceremonie van slechts 20 dikbetaalde CEO's Concord begraven werd op 15 september in Nagasaki naast het graf van Mag en Knack

Uw verwachtingen laag houden is altijd goed. Death stranding 2 krijgt al een grote voorstelling op tgs. Zijn wel geruchten dat een nieuwe resident evil game aanwezig gaat zijn. Voor de rest, niet teveel kleppers verwachten, ik hoop op 1 grote klepper, maar we zullen zien...

Bloodborne remaster/remake/pc
Resident evil Code Veronice remake of 9
Dragon quest 12 trailer
Dino Crisis remake reveal
Final fantasy 9 remake reveal (tis lang genoeg geleden sinds Rebirth en remake deel 3 is nog ver weg)
I like where this is going!!

Bijna garantie/triestig vooruitzicht:
HZD remake
Herman Hulst huilt openlijk terwijl hij meedeelt dat in een kleine ceremonie van slechts 20 dikbetaalde CEO's Concord begraven werd op 15 september in Nagasaki naast het graf van Mag en Knack
FU!!! xD

Mss nog eentje voor morgen :oi22:

460716333_1048824170586974_7111461165881353574_n.jpg

Er moet sowieso wel iets tof in die 20 titels zitten! Mij boeit het ook geen ruk of het nu 1st party is of niet... games zijn games :D

Terug
Bovenaan