Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Same.502 bad gateway hierzo![]()
Same.
En toen het er wel eens doorkwam, stond er 'proficiat, je hebt 0 spellen gespeeld!'
Speel vlug nog een uurke en doe het opnieuw xD![]()
![]()
Wukong zou gewoon op 1 moeten staan, Metaphor heel veel idle uren gehad
Kheb daar effectief over gedacht jaSpeel vlug nog een uurke en doe het opnieuw xD
zeker met die nieuwe features nuWorth!!Kheb daar effectief over gedacht jazeker met die nieuwe features nu
Rebirth laten vallen omdat er zoveel bloat in de game zit, anders zat het misschien ook op de ranking. Dan kijk ik liever naar al de Balatro-tijd als zijnde pure fun. Ik ben enerzijds tevreden dat ik van alles wat geprobeerd heb, maar anderzijds bedenk ik me toch dat ik nieuwe games fysiek moet kopen... Dragon's Dogma 2 en FF7 rebirth konden mijn aandacht niet vasthouden, maar digitaal gekocht op playstation en dan zit je er mee als het u niet grijpt...

. Niet veel gagamed dit jaar moet ik zeggen. Alle, vorig jaar meer dan 800 uren. Dit jaar minder dan 300 uren. Staan nog wel een paar games op de planning van 2024, ma zal waarschijnlijk voor 2025 worden. Zoals Alan wake 2, Rebirth, Indiana Jones....