Pokémon Legends: Z-A

Nog vollom bezig met Arceus. Zal mss Scarlet/Violet nog in huis halen tot AZ uitkomt :)

Ben benieuwd eens het uitkomt. Heb X/Y kapot gespeeld, dus ben wel wat gehypt door de nostalgie

Nintendo heeft 7 jaar (of is het al langer) Switchen zitten verkopen en zou dan die generatie negeren? Die Switch 2 zal niet door gezinnen gekocht worden op release, geloof mij, deze komt sowieso uit op de Switch en zal mss gwn beter draaien op de Switch 2.
Tuurlijk dat alles gaat beter draaien op de Switch 2 :ROFLMAO:... ik wacht daarop voor ik nog eens Scarlet bovenhaal voor de DLCs te spelen. Ik ben die 5 fps met pop-in in de eerste stad nog niet vergeten ze. Wat een ramp was dat qua performance op de OG Switch... (en dan nog wel in docked mode)

Als pokemon fan van Day 1 ben ik wel niet tevreden met die starters. Grote totodile fan dus keuze is rap gemaakt. maar waarom dan niet gewoon 3 verschillende generaties gebruiken ipv 2 uit GEN2.. ?

die gevechten zijn precies een beetje real-time een beetje nog de oude stijl niet?

Qua gameplay ziet het er mogelijks nog wel fijn uit maar grafisch kan dit toch echt niet meer door de beugel hoor.

Iemand die weet of er ook een fysieke Switch 2 versie komt, of enkel digitale upgrade van Switch 1? Ik zag op bol een placeholder voor Switch 2 versie, maar is niet te bestellen. Is ook wat onduidelijk in de aankondiging vind ik.

Als ik puur op de trailer afga lijkt mij dit een game waar ze pokemon legends Arceus en een generieke pokemon game hebben proberen samen te brengen.

Waar Arceus de nadruk had aan pokemon vangen en uw dex te completen en vechten met pokemon op de 2de plaats kwam lijkt deze de 2 te combineren and i like it. Zo te zien zitten er ook serieus wat side quests aan om u bezig te houden.

Ik ben nog alleen benieuwd hoe de battles eruit gaan zien maar mijn 1ste indruk is toch serieus positief.

Idem hier. Arceus was indertijd een aangename verassing. De “klassieke ” formule is na al die tijd wat achterhaalt voor mij.

Zal zien wanneer ik hem in mijn post krijg...

Maar heb de komende weken veel vrije momenten alleen thuis, dus chillie :D

Terug
Bovenaan