Politiegeweld in België

Lakigigar

Well-known member

"smerige buffel"... ja dan ga je als agent in de fout.

Dat is altijd C4 of een tuchtsanctie.

Het is en blijft een 14-jarig kind.

Gebalde vuist is ook geen tik mannen...

"smerige buffel"... ja dan ga je als agent in de fout.

Dat is altijd C4 of een tuchtsanctie.

Het is en blijft een 14-jarig kind.

Gebalde vuist is ook geen tik mannen...

Als er gespuwd wordt in het gezicht van een agent, dan mag die van mij een tik uitdienen.
Respect moet langs twee kanten komen, en spugen in het gezicht is dat absoluut niet, laat staan in corona tijden. Wetende dat die interventie al twee uur bezig was zal die 14 jarige ook al serieus op de zenuwen aan het werken zijn geweest.
Stop maar met al dat gepamper. Als je zo'n dingen kan doen, moet je de consequenties ook maar dragen.

Ik vraag me wel af waarom dat al 2u lang aan de hand moet zijn, wat hebben ze al die tijd dan zitten doen? Dat lijkt me toch best lang voor een interventie.
vooral als de reden van de interventie: het niet dragen van een mondmasker is waar dat verplicht was (indoors).

Reden nummer 2 voor die agent zijn C4. Als het al 2 uur duurt om een veertienjarige "snotneus" op te pakken, ben je echt een amateur. Also, fight some real crime... zoals bovenstaande openbare executie. Neen, veertienjarige meisjes achtervolgen omdat ze hun mondmasker niet op hebben... Als het meisje slim is doet ze aanklacht van seksueel overschrijdend gedrag.

Laatst bewerkt:
vooral als de reden van de interventie: het niet dragen van een mondmasker is waar dat verplicht was (indoors).

Reden nummer 2 voor die agent zijn C4. Als het al 2 uur duurt om een veertienjarige "snotneus" op te pakken, ben je echt een amateur. Also, fight some real crime... zoals bovenstaande openbare executie. Neen, veertienjarige meisjes achtervolgen omdat ze hun mondmasker niet op hebben... Als het meisje slim is doet ze aanklacht van seksueel overschrijdend gedrag.
Men zoekt nog volk hé, je kunt misschien u kandidaat stellen ? En direct het goede voorbeeld geven ?

"Als ze slim is liegt ze over het voorval om meer het slachtoffer te spelen."

Wat een door en door rotte mentaliteit. Die mens vertrok die morgen ook maar gewoon naar zijn werk en moest daar zijn job uitoefenen. Die heeft niet even beslist dat hij die dag liever een meisje ging verbaliseren dan een terrorist oppakken hoor.

"Als ze slim is liegt ze over het voorval om meer het slachtoffer te spelen."

Wat een door en door rotte mentaliteit. Die mens vertrok die morgen ook maar gewoon naar zijn werk en moest daar zijn job uitoefenen. Die heeft niet even beslist dat hij die dag liever een meisje ging verbaliseren dan een terrorist oppakken hoor.
En daarom moet ze over haar heen laten lopen? Als het mijn dochter was, zou ik haar verplichten om aanklacht te doen.

Reden nummer 2 voor die agent zijn C4. Als het al 2 uur duurt om een veertienjarige "snotneus" op te pakken, ben je echt een amateur.

dat komt door de “woke”-waanzin van pamperen en eieren onder leggen. En daders met fluwelen handschoenen aanpakken.

Terwijl zulk gespuis gewoon met de taser zonder verwittiging bewusteloos zou moeten gemaakt worden.
De harde hand, een andere taal verstaat dat soort niet.

En daarom moet ze over haar heen laten lopen? Als het mijn dochter was, zou ik haar verplichten om aanklacht te doen.
Je wordt geacht mee te werken met de politie ja, en in mensen hun gezicht spuwen valt zeker tegenwoordig nogal hard onder weerspannigheid. Dan een valse aangifte aanmoedigen verdient gewoon de schandpaal.

Agenten weten welke job ze uitoefenen, en dan nog moet je je job met respect uitoefenen. Daarbij ze viseren minderjarigen veel te veel. In Brussel laten ze ze allemaal maar doen, en gaan ze een beetje in wagon eerste klas zitten en niet ingrijpen als een vrouw geambeteerd of geïrriteerd wordt, dus we weten aan welke kant de ordediensten staan.

Je grijpt ALTIJD in, ook als neutrale burger in zo een geval trouwens.

Je wordt geacht mee te werken met de politie ja, en in mensen hun gezicht spuwen valt zeker tegenwoordig nogal hard onder weerspannigheid. Dan een valse aangifte aanmoedigen verdient gewoon de schandpaal.
Die agent heeft dat zeker dubbel en dik verdiend, zeker voor verbaliseren van niet dragen van een mondmasker bij een minderjarige. Dan is dit het type verzet dat een mens moet uitvoeren. We weten meteen aan welke kant jullie staan bij BLM en aan welke kant ik sta. Ordediensten zijn niet altijd correct, zelfs vaak niet.

Agenten weten welke job ze uitoefenen, en dan nog moet je je job met respect uitoefenen. Daarbij ze viseren minderjarigen veel te veel. In Brussel laten ze ze allemaal maar doen, en gaan ze een beetje in wagon eerste klas zitten en niet ingrijpen als een vrouw geambeteerd of geïrriteerd wordt, dus we weten aan welke kant de ordediensten staan.

Je grijpt ALTIJD in, ook als neutrale burger in zo een geval trouwens.

Die agent heeft dat zeker dubbel en dik verdiend, zeker voor verbaliseren van niet dragen van een mondmasker bij een minderjarige. Dan is dit het type verzet dat een mens moet uitvoeren.
Wat een ongeloofelijke hoop onzin, meer woorden zijn daar niet voor. Als agent heb je gekozen om een pispaal te zijn, en je moet je werk maar niet uitvoeren natuurlijk, want elders in het land doen je collega's niet wat Lakigigar wil.

Want de lokale politie van Oostende is natuurlijk verantwoordelijk voor de ordehandhaving regio Aartselaar.

Kan je ook beschrijven waar je hebt precies over hebt als je van seksueel overschrijdend gedrag spreekt?

Wat een ongeloofelijke hoop onzin, meer woorden zijn daar niet voor. Als agent heb je gekozen om een pispaal te zijn, en je moet je werk maar niet uitvoeren natuurlijk, want elders in het land doen je collega's niet wat Lakigigar wil.
Als agent hou je rekening met de context, als agent doe je wat het correcte is voor jouw land (en dat is niet altijd wat de overheid enzovoort bepaalt). Jouw eigen morele zin is nog altijd belangrijker dan de letter van de wet, en er zijn genoeg voorbeelden waar jullie akkoord zouden gaan met ik in de geschiedenis. Als agent bemiddel je. Als agent toon je het juiste voorbeeld. Als agent doe je niet aan profiling of discriminatie. Als agent draag je een zware morele verantwoordelijkheid, indien je daar niet achter staat dan is de job niet voor jou en zoek je maar iets anders.

Als agent hou je rekening met de context, als agent doe je wat het correcte is voor jouw land (en dat is niet altijd wat de overheid enzovoort bepaalt). Jouw eigen morele zin is nog altijd belangrijker dan de letter van de wet, en er zijn genoeg voorbeelden waar jullie akkoord zouden gaan met ik in de geschiedenis. Als agent bemiddel je. Als agent toon je het juiste voorbeeld. Als agent doe je niet aan profiling of discriminatie. Als agent draag je een zware morele verantwoordelijkheid, indien je daar niet achter staat dan is de job niet voor jou en zoek je maar iets anders.
Als agent handhaaf je de wet. Niet meer en niet min.

Terug
Bovenaan