Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik moet meestal al het trekwerk zelf doen.Is dat dienen bruinen die het meestal niet kan trekken?
Sorry, maar dan ben je heel slecht in investeren en diversifiëren. Jij hebt duidelijk niets te zoeken in dit topic.Ik heb een zwarte. Had liever een bruin gehad, maar ge hebt niet altijd te kiezen in't leven.
Amai, uw bedje is gespreid
Zit op hotel in het buitenland momenteel. Allemaal betaald met mijn portefeuille!!!Amai, uw bedje is gespreid
Vis-a-vis wie precies?Amai, uw bedje is gespreid
Vis a vis , da doe ik nooit. Vis a tartaar of vis a citroen, masr vis a vis kan ik me niet permitterenVis-a-vis wie precies?
Zit dat niet in de weg zo in u broek? Altijd gehoord dat zo een zwarte portefeuille een pak groter is dan andere kleuren, maar geen ervaring mee..Ik heb een zwarte. Had liever een bruin gehad, maar ge hebt niet altijd te kiezen in't leven.
Was het te duur om in het hotel te zitten?Zit op hotel in het buitenland momenteel. Allemaal betaald met mijn portefeuille!!!
Hello kitty wallets zijn dan ook een categorie apart eh...Zit dat niet in de weg zo in u broek? Altijd gehoord dat zo een zwarte portefeuille een pak groter is dan andere kleuren, maar geen ervaring mee..

Penthouse suite, betaald door mijn portefeuille!Was het te duur om in het hotel te zitten?
Dat is omdat alles digitaal is. Cash, zo heb ik geleerd op het forum hier, is enkel voor vieze, vuile, bedriegende zelfstandigen.Pertang niet zo dik, jouw portefeuille.
penthouse? pas maar op, daar pluimen ze u tot op uw bloot vel.Penthouse suite, betaald door mijn portefeuille!
Thans, ze zeggen altijd: once you go black ….Ik heb een zwarte. Had liever een bruin gehad, maar ge hebt niet altijd te kiezen in't leven.