Wil hier nog even aan toevoegen dat continu tot falen liften bij compounds eens uw beginner gains periode voorbij is u echt niet sterker gaat maken. Periodisatie om te bouwen zodat je op het juiste moment kan pieken is de enige juiste basis om consistent aan kracht te winnen.
Zeker, dat hebben we hem denk ik ook al eens gezegd.

Ik vind altijd dat rep ranges/niet heel de tijd PRen/je tot failure gaan goed inplannen deel uitmaken van het volwassen worden in de gym en dat je zelf eens goed blesseren daar de beste aanzet voor is.

Vandaag in de gym een koppel dat hun 2 a 3 jarige kleuter meehad. Kon net lopen en uiteraard liep die tussen alle gewichten door.
Ben ik daar met een maat aant benchen en die loopt zo recht onder de bar die naar boven en beneden gaat uiteraard. Als ouder spring je dan toch en hou je u kind bij u. Nee hoor... laat maar lopen.

Het spotten was dan babyspotten en zorgen dat dat kind niet tegen iets tegenliep.... Ik kan daar echt niet tegen en zat daar nie op mijn gemak.
Wie pakt er nu zijn peuter mee in een gym...
Ja die kleintjes zien geen gevaar. Heb het ook ooit bijna voorgehad, was toen het kind van de uitbater die uurtje voor opvang moest zorgen. Gevaarlijke boel, zat bijna met haar vingers tussen de schijven van de kabelmachine. Op de plaats waar ik nu ga trainen, zag ik in de weekends ook wel regelmatig dat er iets oudere kinderen (pakweg 6-8 jaar) in de loungeruimte op hun tablet bezig waren terwijl de ouders aan het sporten waren. Het is nu wel al vele maanden geleden, dus mogelijks mag het niet meer.

Ik vind het vaak al vervelend als volwassenen gewichten komen nemen terwijl ik in de power cage bezig ben met bv een squat. Ik kan me dan niet meer op mijn set concentreren, aangezien ik dan schrik heb dat ze door onoplettendheid tegen de baar gaan zitten.

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
14
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan