pardal
Well-known member
Trainen met spierpijn yay of nay?
Heb dit weekend na een lange tijd een workshop in mijn vechtsport gevolgd met natuurlijk het gevolg van spierpijn.
Ik wil terug gaan beginnen om met gewichten te trainen 2 keer per week. En zou dit op maandag en vrijdag willen doen.
Is het best om op zeker te spelen en wachten tot de spierpijn weg is. Of toch trainen maar de intensiteit van de training aanpassen, dus lager in gewichten maar wel nog trainen zodat ik de training toch mee heb.
De planning momenteel en veel goede voornemens.
Maandag pumping iron(tactical barbell, operator is het zeker)
Dinsdag: lopen (1h tempoloopje)
Woensdag: lopen 2h hartslag lopen (onder de 135)
Donderdag: capoeira
Vrijdag: pumping iron
Zaterdag: ander half uur hartslag loopje idem aan woensdag
Zondag: 2h afstandloop (doel halve marathon, zit nu aan 18km)
De looptrainingen gebeuren als ik de kinderen naar hun hobby's breng en moet wachten tot ze klaar zijn. Naar een gym gaan is niet mogelijk aangezien niet overal een Basic fit/ andere keten binnen een korte afstand voor handen is, waardoor gewichttraining dan niet optimaal is.
Heb dit weekend na een lange tijd een workshop in mijn vechtsport gevolgd met natuurlijk het gevolg van spierpijn.
Ik wil terug gaan beginnen om met gewichten te trainen 2 keer per week. En zou dit op maandag en vrijdag willen doen.
Is het best om op zeker te spelen en wachten tot de spierpijn weg is. Of toch trainen maar de intensiteit van de training aanpassen, dus lager in gewichten maar wel nog trainen zodat ik de training toch mee heb.
De planning momenteel en veel goede voornemens.
Maandag pumping iron(tactical barbell, operator is het zeker)
Dinsdag: lopen (1h tempoloopje)
Woensdag: lopen 2h hartslag lopen (onder de 135)
Donderdag: capoeira
Vrijdag: pumping iron
Zaterdag: ander half uur hartslag loopje idem aan woensdag
Zondag: 2h afstandloop (doel halve marathon, zit nu aan 18km)
De looptrainingen gebeuren als ik de kinderen naar hun hobby's breng en moet wachten tot ze klaar zijn. Naar een gym gaan is niet mogelijk aangezien niet overal een Basic fit/ andere keten binnen een korte afstand voor handen is, waardoor gewichttraining dan niet optimaal is.