Soeplepel
Well-known member
@MiniJeffrey en ik zullen oordelen. Zend maar foto in PMHet naakt lopen vond ik al een enge gedachte, en al zeker dat iemand me ging zien. Daardoor wilde ik ook niet meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@MiniJeffrey en ik zullen oordelen. Zend maar foto in PMHet naakt lopen vond ik al een enge gedachte, en al zeker dat iemand me ging zien. Daardoor wilde ik ook niet meer.
Ikzelf met alleen een boxershort naast haar.
Geen preutsheid
Gewoon normaal

Wat is dan wel "normaal"? Volledig naakt zoals een hippie/nudist/of whatever dat dat nog allemaal noemt.![]()
Normaal - de betekenis volgens Ensie Encyclopedie
Normaal is datgene wat door de meeste mensen geaccepteerd wordt of dat wat de meeste mensen doen. Het wijkt niet af van de gangbare praktijk, ofwel iets verloopt volgens de regel.www.ensie.nl
Ik denk niet dat ik enkel uit eigen naam spreek wanneer ik je zeg dat dit geen normaal gedrag is in onze cultuur voor onze generatie![]()
Naakt in de douche staan is inderdaad wél normaal.Wat is dan wel "normaal"? Volledig naakt zoals een hippie/nudist/of whatever dat dat nog allemaal noemt.

Niet naast een 4 jarige naast u neen.Naakt in de douche staan is inderdaad wél normaal.![]()
Wél als het jouw eigen 4jarige is.Niet naast een 4 jarige naast u neen.

Maar zou je diegene die het wél doen als abnormale hippie nudisten bestempelen?Ik zou eerlijk gezegd ook niet naakt naast eigen kind in douche staanEerst het kind wassen en daarna ik zelf

Neen, dat is niet normaal. En van zodra zij pubert hoef ik haar ook niet meer naakt te zien.Wél als het jouw eigen 4jarige is.
Niet als het geen bloedverwant of familielid is.![]()

Een kostuumvest aandoen, om dan uw kleine waarschijnlijk een borst in zijn mond te gaan duwen?Mijn man is alles behalve preuts maar om nu compleet naakt in bad te gaan met zijn kinderen dat nooit of om helemaal naakt naar hen te gaan als ze 's nachts wakker worden doet die ook niet. Efkes rap zijn boxer aan.
Vind het maar een raar beeld om zo halsoverkop de babykamer binnen te rennen onderwijl alles bengelt en klettert.
Idem dito pour moi.
Ik doe ook effe snel wat aan haha een keer deed ik in alle haast mijn man zijn kostuumvest aan omdat dat het eerste is wat ik tegenkwam toen ik mijn zoontje hoorde huilen.![]()
Zot hé. In het ziekenhuis alles uit, zo'n ziekenhuiskleedje erover. Het kon mij echt niet schelen.Toch wel grappig hoe je al die grenzen van preutsheid overboord gooit het moment dat er iets serieus scheelt.
Ik zou nooit veel zin hebben om mijn broek uit te doen bij de dokter als er daar iets aan de hand is. Maar als ik mijn heup gebroken had kon het me allemaal niks schelen hoe ik daar lag.
Dat blijf ik speciaal vinden. Mijn vrouw is vroedvrouw. Dames die zwanger zijn (familie en vrienden) zijn verdeeld in 2 groepen: de ene wil per sé bevallen met mijn vrouw erbij. De andere wil dat net niet, doordat ze zo close zijn.Als vrouw zijnde: hoeveel handen er niet verdwenen zijn in die vagina tijdens de zwangerschap, dat wil je niet weten!
Alleen al de laatste maand minimum 10 verschillende vroedvrouwen en gynaecologen.![]()
Dus omdat ik met mijn eigen kinderen naakt allemaal samen een douche neem (1 en 4j) ben ik een hippie?Dochter en ik kwamen gisteren van het strand, ondanks ginder te douchen toch overal wat zand.
Dus steek ik haar thuis de douche in(naakt, ze is 4). Ikzelf met alleen een boxershort naast haar.
Geen preutsheid, geen hippietoestanden. Gewoon normaal volwassen zedig gedoe hier.
ik denk dat hij eerder bedoelde dat hij niet preuts is maar ook niet het tegenovergestelde. Gewoon ergens gezond er tussen.Dus omdat ik met mijn eigen kinderen naakt allemaal samen een douche neem (1 en 4j) ben ik een hippie?
De kleedkamer in de voetbal, allemaal hippies?
Snoeperke <3@MiniJeffrey en ik zullen oordelen. Zend maar foto in PM
Een kostuumvest aandoen, om dan uw kleine waarschijnlijk een borst in zijn mond te gaan duwen?

Omdat het er marginaal uitziet. Voor mij.Paar jaar geleden ook eens al mijn t shirts "ontsleeved". Toch een absurd design hoor. Waarom zou je u oksels afsluiten van frisse lucht en al dat zweet willen opvangen terwijl je jezelf extra gekoeld kunt blijven met een sleeveless shirt.