Preuts of vrije vogel?

Euh ge gaat mij hier niet meelabelen onder de marcelekes hé. Een goeie sleeveless shirt hangt letterlijk te rusten op u schouders en zorgt voor verkoeling tussen uw huid en hopelijke wat frisse lucht.

Die marcelekes missen het punt volledig want die plakken letterlijk compleet tegen u lichaam en snijden u oksels van 2 kanten af als een soort van bdsm shirt voor beginners.

Niet dat ik ze niet draag, ma da's dan eerder om mijn vriendin wat te plezieren met mijn imposant kiekeborstje en bijhorende spaghetti armpkes.

Euh ge gaat mij hier niet meelabelen onder de marcelekes hé. Een goeie sleeveless shirt hangt letterlijk te rusten op u schouders en zorgt voor verkoeling tussen uw huid en hopelijke wat frisse lucht.

Die marcelekes missen het punt volledig want die plakken letterlijk compleet tegen u lichaam en snijden u oksels van 2 kanten af als een soort van bdsm shirt voor beginners.

Niet dat ik ze niet draag, ma da's dan eerder om mijn vriendin wat te plezieren met mijn imposant kiekeborstje en bijhorende spaghetti armpkes.
113.NAVY.PT04.jpg

Spreken we hierover? Ok technisch geen marcelleke misschien, maar ik vind dat nu niet veel beter. :)

Je kan doen en laten dat je wilt natuurlijk.
Maar hier komen verkondigen dat het normaal is dat je krampachtig in de douche gaat met uw dochter met een onderbroek aan, dat is niet serieus eh gasten. Toch wel een beetje ernstig blijven.
In geen enkel parallel universum valt dat onder normaal. Ik zie u daar ook al staan, zowat beschroomd in uw sportboxer, die dan nat wordt waardoor heel duidelijk uw slong te zien valt.
Dat kind zal ook wel denken van “wat staat die wuiten hier nu in zijn boxer te doen?”

Beetje tenenkrommend hoe functionele naaktheid zo afgedaan wordt als vreemd.

Je kan doen en laten dat je wilt natuurlijk.
Maar hier komen verkondigen dat het normaal is dat je krampachtig in de douche gaat met uw dochter met een onderbroek aan, dat is niet serieus eh gasten. Toch wel een beetje ernstig blijven.
In geen enkel parallel universum valt dat onder normaal. Ik zie u daar ook al staan, zowat beschroomd in uw sportboxer, die dan nat wordt waardoor heel duidelijk uw slong te zien valt.
Dat kind zal ook wel denken van “wat staat die wuiten hier nu in zijn boxer te doen?”

Beetje tenenkrommend hoe functionele naaktheid zo afgedaan wordt als vreemd.
Om nog maar te zwijgen over een douchescènes die per ongeluk eens op tv zou komen als de kleine nog wakker is. Waarom staan al die meneren zonder boxerhort in de douche en papa wel? Ieder het zijne natuurlijk.

Douchen met of zonder onderbroek is thuis niet aan de orde. Wij spuiten onze kinderen altijd buiten met de tuinslang af.
Snel en scheelt een hoop gedoe.

Kinderen van 4 jaar staan bij zulke zaken echt nog niet stil hoor.

Das zoals mensen die klagen dat er naakt te zien is en dat dat ongehoord is voor hunne kleine. Terwijl het gewoon om hunzelf gaat (of de man die teveel staart).

Ik vind dat altijd een moeilijk issue eerlijk gezegd. Ik denk dan langs het ene extremum aan toestanden uit de VS waar buren de politie bellen wegens pedofilie omdat ze een vader naakt met zijn kinderen zien, of mensen de politie bellen omdat iemand tegen een boom staat te plassen en dit de onschuldige kindergeesten kan aantasten van passerende kinderen. Anderzijds weet ik ook niet of ik nu gelijk met mijn kinderen in de douche zou kruipen, lijkt me ook niet erg praktisch.

Nu goed, ik stel voor om mensen die dat wél doen in plaats van hippies dan als langharig werkschuw tuig te benoemen, dat bekt leuker en past meer bij de jaren '50.

Als ik sta te douchen en 1 van de klein mannen hier wil mee douchen, dan ga ik toch geen boxershort aandoen, wtf :rofl: .

Als ik sta te douchen en 1 van de klein mannen hier wil mee douchen, dan ga ik toch geen boxershort aandoen, wtf :rofl: .
Dit.

Ik vind het eigenlijk fouter om halsstarrig te vermijden dat uw kinderen u naakt zien. Dat wil dan toch zeggen dat je er iets seksueel in ziet.

Het is maar ne piemel/tiet hé. Als uwe kleine 13 is zal die wel wat meer zien op zijnen smartphone.

Ik vind dat altijd een moeilijk issue eerlijk gezegd. Ik denk dan langs het ene extremum aan toestanden uit de VS waar buren de politie bellen wegens pedofilie omdat ze een vader naakt met zijn kinderen zien, of mensen de politie bellen omdat iemand tegen een boom staat te plassen en dit de onschuldige kindergeesten kan aantasten van passerende kinderen. Anderzijds weet ik ook niet of ik nu gelijk met mijn kinderen in de douche zou kruipen, lijkt me ook niet erg praktisch.

Nu goed, ik stel voor om mensen die dat wél doen in plaats van hippies dan als langharig werkschuw tuig te benoemen, dat bekt leuker en past meer bij de jaren '50.
Als ze klein zijn (baby, peuter) lijkt me dat heel normaal. Denk dat vele mensen dat doen. Denk dat ik het zelf maar één keer gedaan heb, op vakantie, kind op de arm onder de douche, omdat er geen bad was. Dan ga je ook niet speciaal een zwembroek aandoen natuurlijk...

Mijn vrouw ging heel af en toe wel eens mee in bad.

Zodra ze een zeker leeftijd hebben dat ze makkelijk alleen in bad kunnen zitten of onder de douche kunnen staan, is de nood ook weg natuurlijk. Maar bij baby's of peuters lijkt me dat toch allemaal heel normaal.

Als ze klein zijn (baby, peuter) lijkt me dat heel normaal. Denk dat vele mensen dat doen. Denk dat ik het zelf maar één keer gedaan heb, op vakantie, kind op de arm onder de douche, omdat er geen bad was. Dan ga je ook niet speciaal een zwembroek aandoen natuurlijk...

Mijn vrouw ging heel af en toe wel eens mee in bad.

Zodra ze een zeker leeftijd hebben dat ze makkelijk alleen in bad kunnen zitten of onder de douche kunnen staan, is de nood ook weg natuurlijk. Maar bij baby's of peuters lijkt me dat toch allemaal heel normaal.
Ik heb (nog) geen kinderen, maar klinkt inderdaad wel logisch. Ik zou het me denk ik ook niet echt aantrekken, mijn moeder stond ook bloot in de badkamer met mij ernaast toen ik erg jong was.

Wat mij ook plots binnenviel: iets met het toenmalige PMS en de voorhuid die moest nageken worden, dat moest mijn moeder ook (met tegenzin) doen dan. Het zijn uiteindelijk je ouders, zit niets seksueel in.

Twee kleine jongens in huis dus er was een tijd dat je - met grote hilariteit van kind in kwestie - een bloot achterwerk tegen je gezicht kreeg. Maar tegenwoordig probeer ik toch wel duidelijk te maken dat er zo iets is als ‘personal space’ en ‘privacy’. Het is niet omdat jij ok bent om bloot gezien te zijn, dat een ander dat ook is. Iemand anders mag ook nooit zomaar aannemen dat bloot ok is. Het is misschien over beschermend of wat ouderwets (ik vind zelf van niet) maar zeker tegenwoordig ook, kleed je jezelf om zonder erg en blijk je iemand getraumatiseerd te hebben.

Ik denk niet dat ik of mijn vriendin ooit samen met onze tweeling gedoucht hebben. Allez misschien hebben jullie allemaal van die gigantische douches maar hier werkt dat niet echt.

Begrijp niet waarom mensen denken dat naaktheid automatisch gelinkt wordt aan seks/seksualiteit. Het één heeft niets te maken met het ander hé. Zou wel beetje ziek zijn moest dat wel het geval zijn.

Terug
Bovenaan